Preppr helps Businesses on Instagram to Schedule and Auto-post.
Learn More
Preppr helps Businesses on Instagram to Schedule and Auto-post. Learn More
x
Selama ni bila orang tunjuk gambar makanan dalam kapal terbang saya selalu rasa terliur. 
Tengoklah. Nampak menggiurkan bukan?
Bila dah rasa sendiri.. Adehhh..saya tak boleh nak telan rupanya. Sebab bukan fresh food. Rasa macam makan plastik pun ada.

Itupun orang cakap Emirates punya makanan paling ok compare to MAS, Air Asia dan lain-lain.

Nampaknya lepas ni saya kena prepare makanan sendirilah sebelum naik flight.
Kecuali air. Hehe.
Air buah diorang sedap!

#UmrahEcahabu2015. Taken by ecahabudessert on Saturday 11. April 2015

Selama ni bila orang tunjuk gambar makanan dalam kapal terbang saya selalu rasa terliur. Tengoklah. Nampak menggiurkan bukan? Bila dah rasa sendiri.. Adehhh..saya tak boleh nak telan rupanya. Sebab bukan fresh food. Rasa macam makan plastik pun ada. Itupun orang cakap Emirates punya makanan paling ok compare to MAS, Air Asia dan lain-lain. Nampaknya lepas ni saya kena prepare makanan sendirilah sebelum naik flight. Kecuali air. Hehe. Air buah diorang sedap! #UmrahEcahabu2015

This product uses the Instagram API but is not endorsed or certified by Instagram. All Instagramâ„¢ logos and trademarks displayed on this application are property of Instagram.