Preppr helps Businesses on Instagram to Schedule and Auto-post.
Learn More
Photos and video with hashtag #mannequinchallenge

#mannequinchallenge

  • 1.8M Photos
  • Small
  • Medium
  • Large
  • Grid
  • List
  • Columns
- "Apa cerita Azam 2018 ? Dah masuk bulan 2 ni.." . Ada tak kawan korang yang macam dhirar ni ? Azam bukan main tapi hampeh hahahaha. Biasalah tu kan. Pelahan2 lah. Jom kita Tag kawan2 kita.. . @hadi_fayyadh Penulis Best Seller 'SEMUSIM DI BARZAKH & KETIKA AZAZIL BERPUTUS ASA.. Dan buku terbaru yg bertajuk SEMUSIM DI MAHSYAR.. Haa.. Kami pun jual buku tu.. Berminat boleh follow @teegabuku dan wasap terus di 012 901 2004 . W/ @alifteega @irmanbahrudden @dhirarzainal . 1) Bila kawan kita dah ada azam untuk berubah untuk hijrah, Jangan sesekali kita hancurkan harapan mereka. Sebaliknya berilah semangat, nasihat dengan cara baik. Bukan mudah untuk berubah perlu sokongan dari kawan2 juga, tapi kalau kawan2 tahu nak bash je, Nak menjatuhkan orang, nak hentam orang, memang tak kemana lah berader tu. . 2) Jadi lah kawan yang baik, kawan yang memimpin kawan ke Syurga, kalau dia buat salah kita tegur cara baik. Kalau dia buat benda baik kita turuti dia. Kawan yang baik adalah kawan yang beri teguran. Sebab apa? Sebab dia taknak kawan dia kekal dalam kesalahan tersebut. Tegur okay, tapi ingat!!! Mesti cara yang baik. . 3) Andai kita benar2 nak berubah kena ada usaha ya. Jangan hanya bercakap di mulut tapi tiada usaha. Mana ada hidayah datang mcm tu je, datang bergolek no! Mana ada, hidayah hanya datang pada orang yang berusaha untuk dapatkan hidayah tersebut. Okay! Usaha lah jadi orang baik. Hijrah ke jalan yang Allah redha okay. Usaha !!! . 4) Btw Ali pakai baju kurta dari @si_exclusive.hq . FOLLOW DAN LIKE @teega.my : Ali Sado (@irmanbahrudden) / Alep(@alifteega) / Dhirar(@dhirarzainal) . In Sya Allah ✅ Usaha Kearah Kebaikan ✅ Sentiasa Istiqamah ✅ Tagkan Rakan Anda . #SharingIlmuBersamaTeega #teegamy #teegadakwah #berteegalebihbaik #malayvines #kakisembang #pickupline #chia #nahsetepek #justinbieber #bigbang #kpop #beliebers #mirafilzah #hambekkau #deep #vineinsaf #vinedakwah #motifviral #mannequinchallenge #unic #nasyid #ggv #gemagegarvaganza #karnivalgengmasjid #kgm
- "Apa cerita Azam 2018 ? Dah masuk bulan 2 ni.." . Ada tak kawan korang yang macam dhirar ni ? Azam bukan main tapi hampeh hahahaha. Biasalah tu kan. Pelahan2 lah. Jom kita Tag kawan2 kita.. . @hadi_fayyadh Penulis Best Seller & #39;SEMUSIM DI BARZAKH & KETIKA AZAZIL BERPUTUS ASA.. Dan buku terbaru yg bertajuk SEMUSIM DI MAHSYAR.. Haa.. Kami pun jual buku tu.. Berminat boleh follow @teegabuku dan wasap terus di 012 901 2004 . W/ @alifteega @irmanbahrudden @dhirarzainal . 1) Bila kawan kita dah ada azam untuk berubah untuk hijrah, Jangan sesekali kita hancurkan harapan mereka. Sebaliknya berilah semangat, nasihat dengan cara baik. Bukan mudah untuk berubah perlu sokongan dari kawan2 juga, tapi kalau kawan2 tahu nak bash je, Nak menjatuhkan orang, nak hentam orang, memang tak kemana lah berader tu. . 2) Jadi lah kawan yang baik, kawan yang memimpin kawan ke Syurga, kalau dia buat salah kita tegur cara baik. Kalau dia buat benda baik kita turuti dia. Kawan yang baik adalah kawan yang beri teguran. Sebab apa? Sebab dia taknak kawan dia kekal dalam kesalahan tersebut. Tegur okay, tapi ingat!!! Mesti cara yang baik. . 3) Andai kita benar2 nak berubah kena ada usaha ya. Jangan hanya bercakap di mulut tapi tiada usaha. Mana ada hidayah datang mcm tu je, datang bergolek no! Mana ada, hidayah hanya datang pada orang yang berusaha untuk dapatkan hidayah tersebut. Okay! Usaha lah jadi orang baik. Hijrah ke jalan yang Allah redha okay. Usaha !!! . 4) Btw Ali pakai baju kurta dari @si_exclusive.hq . FOLLOW DAN LIKE @teega.my : Ali Sado @irmanbahrudden ) / Alep @alifteega ) / Dhirar @dhirarzainal ) . In Sya Allah ✅ Usaha Kearah Kebaikan ✅ Sentiasa Istiqamah ✅ Tagkan Rakan Anda . #SharingIlmuBersamaTeega #teegamy #teegadakwah #berteegalebihbaik #malayvines #kakisembang #pickupline #chia #nahsetepek #justinbieber #bigbang #kpop #beliebers #mirafilzah #hambekkau #deep #vineinsaf #vinedakwah #motifviral #mannequinchallenge #unic #nasyid #ggv #gemagegarvaganza #karnivalgengmasjid #kgm
- "Apa cerita Azam 2018 ? Dah masuk bulan 2 ni.." . Ada tak kawan korang yang macam dhirar ni ? Azam bukan main tapi hampeh hahahaha. Biasalah tu kan. Pelahan2 lah. Jom kita Tag kawan2 kita.. . @hadi_fayyadh Penulis Best Seller 'SEMUSIM DI BARZAKH & KETIKA AZAZIL BERPUTUS ASA.. Dan buku terbaru yg bertajuk SEMUSIM DI MAHSYAR.. Haa.. Kami pun jual buku tu.. Berminat boleh follow @teegabuku dan wasap terus di 012 901 2004 . W/ @alifteega @irmanbahrudden @dhirarzainal . 1) Bila kawan kita dah ada azam untuk berubah untuk hijrah, Jangan sesekali kita hancurkan harapan mereka. Sebaliknya berilah semangat, nasihat dengan cara baik. Bukan mudah untuk berubah perlu sokongan dari kawan2 juga, tapi kalau kawan2 tahu nak bash je, Nak menjatuhkan orang, nak hentam orang, memang tak kemana lah berader tu. . 2) Jadi lah kawan yang baik, kawan yang memimpin kawan ke Syurga, kalau dia buat salah kita tegur cara baik. Kalau dia buat benda baik kita turuti dia. Kawan yang baik adalah kawan yang beri teguran. Sebab apa? Sebab dia taknak kawan dia kekal dalam kesalahan tersebut. Tegur okay, tapi ingat!!! Mesti cara yang baik. . 3) Andai kita benar2 nak berubah kena ada usaha ya. Jangan hanya bercakap di mulut tapi tiada usaha. Mana ada hidayah datang mcm tu je, datang bergolek no! Mana ada, hidayah hanya datang pada orang yang berusaha untuk dapatkan hidayah tersebut. Okay! Usaha lah jadi orang baik. Hijrah ke jalan yang Allah redha okay. Usaha !!! . 4) Btw Ali pakai baju kurta dari @si_exclusive.hq . FOLLOW DAN LIKE @teega.my : Ali Sado (@irmanbahrudden) / Alep(@alifteega) / Dhirar(@dhirarzainal) . In Sya Allah ✅ Usaha Kearah Kebaikan ✅ Sentiasa Istiqamah ✅ Tagkan Rakan Anda . #SharingIlmuBersamaTeega #teegamy #teegadakwah #berteegalebihbaik #malayvines #kakisembang #pickupline #chia #nahsetepek #justinbieber #bigbang #kpop #beliebers #mirafilzah #hambekkau #deep #vineinsaf #vinedakwah #motifviral #mannequinchallenge #unic #nasyid #ggv #gemagegarvaganza #karnivalgengmasjid #kgm

This product uses the Instagram API but is not endorsed or certified by Instagram. All Instagram™ logos and trademarks displayed on this application are property of Instagram.