Open menu
Switch to grid Switch to list Go back
seydalojidiyeti's Instagram Profile
Instagram photo by seydalojidiyeti - Selamlarrrr vallahi bu sefer tüm engelleri kaldırdım 😂 artık dayanamadım. Yoğun istek üzerine 😂😂 24 yaşa son 19 gün olduğu içünnn hala 23,5 yaşşındayım😂 bu yaşta yaşlılık fobisi oluyo. Sımdı benden büyükler kızar bana ama 18-23 arası ne ara geçti bilmiyorum. Si yazmadan ben yazim saçlar orjinal. Postiş kaynak çıtçıt pıtpıt yok 😂 cok zayıf bir hstun degilim evet ama halimden coook memnunum. Kalan son kılolarım var . Ama tam vermeye calısıyorum hep bişey cıkıo . Yok nişan yok düğün dernek derken ama söz dogum günümde gidip bir pilates salonuna yazılıp son diyet listesine başlayıp bu işi 1 ayda bitiriyore 🙈😂 ay bide bir alışveriş mantağı oldum . Onceden gidip gidip bakardım .smdi istediğimi alabiliyorum ya işte o tam bir mutluluk tarifi yok. Ben dobişkene @naci_magazalari na gider bakar bakar büyük bedenlerle idare eder istediğimi giyemezdim.ama simdi kendisi benim için ayırıyor. Yada burdakiler senin bedenin diyor yaaaa😂😂🙈🙈 naci abim benim sponsorum bende onun mankeni olcam 😂😂😂 ayyy çenem düştü . Son olarak bir maşallahınızı alırım 😘
- Selamlarrrr vallahi bu sefer tüm engelleri kaldırdım artık dayanamadım. Yoğun istek üzerine 24 yaşa son 19 gün olduğu içünnn hala 23,5 yaşşındayım bu yaşta yaşlılık fobisi oluyo. Sımdı benden büyükler kızar bana ama 18-23 arası ne ara geçti bilmiyorum. Si yazmadan ben yazim saçlar orjinal....
seydalojidiyeti seydalojidiyeti
cnscanss - CansuA 2 saat once metroda seni görmüş olabilir miyim @seydalojidiyeti
seydalojidiyeti - seydalojidiyeti Ewdeydım2 saat once :) @cnscanss
seydalojidiyeti - seydalojidiyeti @niluferatlgn ama ozaman yuzde dobıstı 🙈😂
serap_arif - serap_arif Maşallah canım benim boy ve kilon kaç şuan ve en son hedefin😊 @seydalojidiyeti
seydalojidiyeti - seydalojidiyeti @serap_arif 170 boy 58 kılo hedefim gorselde istedigim bisey var onuda pek anlatamıyorum 😂😂
aysglckr55 - Aysglhkn Masallah cok hossunuz ayni yastayz bu arada :) kac kilo verdnz suan kacsinz 😊 @seydalojidiyeti
ozgenefe - özgen Kayıkçıoğlu Süperrr... 👍👍 25 te neymiş tatlım... Hayat 30 dan sonra başlıyor... 36 yaşındayım bu arada... 40 a 4 kala...😁😁 @seydalojidiyeti
ezoershn - Ezginur Ersahin Su an kac kilosun @seydalojidiyeti
Instagram photo by seydalojidiyeti - Günaydınlarrrrr . Tatildeyiz diye salmıyoruz. Hüdaverdi şortum ve ben yollardayız 😂😂 tabiki yine bizim tavuklarla kalkıldı sabahsporu yapıldı . Benım bunyede boyle işte. Uykuys gelemıyo . Yine 6 da kalktım. Olsun tüm gün bna kaldı. Hadi  bakalım smdı hazırlanma sonra sokaklara. küçücük bir istanbul turuna😂
- Günaydınlarrrrr . Tatildeyiz diye salmıyoruz. Hüdaverdi şortum ve ben yollardayız tabiki yine bizim tavuklarla kalkıldı sabahsporu yapıldı . Benım bunyede boyle işte. Uykuys gelemıyo . Yine 6 da kalktım. Olsun tüm gün bna kaldı. Hadi bakalım smdı hazırlanma sonra sokaklara. küçücük bir istanbu...
seydalojidiyeti seydalojidiyeti
sdyemina - sdye💗mina Emziren bır anneyım bnde katılmak istıyorum dıetbolayına yardımcı olma ıhtımalinz vrmıı 🙏🙏 @seydalojidiyeti
seydadiyet - seydadiyet @sdyemina amac cocuga sut olsun diyosaniz seker un ve yagli gidalardan uzak durarak kendi yemeklerinizi hazirlarsaniz eger bol yesillik ve suyla beraber cocuga sut olur zaten 😊
funda3333 - funda3333 @sdyemina emziren annelerde diyet yapıyor örnek menü var paylaşımlarımda bulabilirsin listeleri uygulayanlarda oldu kendilerine göre uyarladılar sadece ısırgan rezene ve yeşil çay içerek
sdyemina - sdye💗mina Yag yakıcı cayı içebıiıyormyuz peki @funda3333
funda3333 - funda3333 @sdyemina hayır sütten bebeğine geçer yeşil çay yeterli Şeyda bu çayları 1 fincan öneriyor
diyeticin - Dream @sdyemina yeşil çay önerilmiyor emziren annelere .. Bana yazan emzirenler ve kuzenimin Dr ile konuştu .. Doktorun ile konuşmadan içme canım..
diyeticin - Dream http://www.sagligimiza.com/anne-cocuk/yesil-cayi-emziren-anneler-icebilirmi-emzirirken-yesil-cay-icilirmi.html buradan da okuyabilirsin .. Bu sadece biri 😉
diyeticin - Dream @sdyemina 👆 canım örnek menüye seni etiketledim .. Ayrıca süt içinde şeydanın tavsiyesi ; ısırgan anason rezene melisa roibos bol deteotu kimyon tarçın 3 lt su 😉😘
Instagram photo by seydalojidiyeti - Günaydınlarrrrr. Vallahi özlemişim yahu. Nasıl bir bağdır bu😳 ama ben tam bir turist ömer oldum 🙈 sanki daha önce hiç gitmemişim gibi geziyorum😂 👈 en sevdiğim hayvanlardan biri tam bir ihtişam . Sabah sabah gözümüz gönlümüz açılsın 😂 sanrım haftaya kadar boyle arada sırada gircem ama dönüşüm muhteşem olcak 😜 seviyorum sizi
- Günaydınlarrrrr. Vallahi özlemişim yahu. Nasıl bir bağdır bu ama ben tam bir turist ömer oldum sanki daha önce hiç gitmemişim gibi geziyorum en sevdiğim hayvanlardan biri tam bir ihtişam . Sabah sabah gözümüz gönlümüz açılsın sanrım haftaya kadar boyle arada sırada gircem ama dönüşüm mu...
seydalojidiyeti seydalojidiyeti
diyeticin - Dream @seydalojidiyeti 😄😄
seydalojidiyeti - seydalojidiyeti @asiye___ kalplerımiz bir olsun zaten ❤️❤️
srpgndz - Serap GÜNDÜZ biz de seni seviyoruz :) @seydalojidiyeti
diyeticin - Dream Benim de kalbim sende ama daha çok aklım .. Ne yapıyorsun eller nerde cepde mi hep böyle bir merak 😛 @seydalojidiyeti 💖💖💖
seydalojidiyeti - seydalojidiyeti Eller hawaya 😂😂😂🙌🙌🙌 @diyeticin
diyeticin - Dream @seydalojidiyeti hadi ordan 😂😂
cilemguney - Çilem Güney Seyda kizlari sayfamiza bekleriz hem ucuz hem şık kiyafetler @butiklist
Instagram photo by seydalojidiyeti - Günaydınlarrrrr . Ayy ne çok özlemişim buraları . Bende durumlar aynı. Kelebekler böcekler hayat güzel falan🙈 hayatınızda sizi sizden daha cok düşünen  seven elinizi tutan biri biri varsa  değerini bilin bırakmayın onu. He elimizi tutan biri olmasaydı nolurdu cebimize sokar gezerdik öylede gururluyuzdur yani 😂😂😂sizde vaziyetler nedir? Son haftaya giriyoruz arkadan bide bayram var. Abatmamanızı tavsiye ediyorum. Aman ne kibar oldum ben 😂😂😂 ayy iyiki şerbetli tatlı sevmiyorum yoksa halim haraptı.
- Günaydınlarrrrr . Ayy ne çok özlemişim buraları . Bende durumlar aynı. Kelebekler böcekler hayat güzel falan hayatınızda sizi sizden daha cok düşünen seven elinizi tutan biri biri varsa değerini bilin bırakmayın onu. He elimizi tutan biri olmasaydı nolurdu cebimize sokar gezerdik öylede gururluy...
seydalojidiyeti seydalojidiyeti
ahuunl - Ahu Ünlü şu diyetin mantığını bı kapsam yapıcam da, olmuyor
senaciddi - Sena Ciddi Özboyacı Durumlar geyet güzel 4 kilo gitti bile ama alışmışım sahurda senin takviyelerinle ayakta durmaya hoş geldin😉😉😉
yalcinmelek - Melek Arkadaslar !!Bu bir eleştiri degil farkindalik icin rica yazisidir!!Gazzede cocuklar bombalaniyor insanlik susuyor.Siyasetin, dinin, irkin ne oldugunu bilmeyen masumlar ölüyor.Paylasimlarimizda,dualarimizda aklimizda,kalbimizde biraz haksizliga ugrayan insanlara yer verebiliriz.Lutfen bir kisiden bisey olmaz demeyin!!!sevginizi, hayranliginizi gostermek icin kurduğunuz gruplarinizda bir kisinin dikkatini bile cekseniz ne büyük bisey tahmin edemezsiniz. Onunda başka birinin kalbine dokunduğunu ve bunun zincirleme devam ettigini dusunun. Bu zincirde bir halka olmak hepimizin insanlık görevi. Birlesebilen sivil halkların neler yapabilecegini gösteren gezi gencligiyiz biz yeter ki gucumuzun farkında olalim.👊👊 Bugune bi faydan olmasa bilincli ve duyarli genclerle ileride hep birlikte kardesce guzel gunler yasariz belki?benim yazma sebebim belki bir kisinin farkindaligina neden olabilirim düşüncesi.amacim bir kerede olabildigince cok insana ulasmakti.Sevgiler
ozlem311204 - Özlem/Evli/Çocuklu @seydalojidiyeti olmuyorrrrr 🎶🎶olmuyorrrrr .. Sensizzz olmuyorrr🎶🎶 bu gönüllll hep seni arıyorrrrr🎶🎶 Fulya yazdım ama aynı zamanda şarkı gibi söyledim🎶🎶🎶 ilk 24 saate bir ses bir 😊 lütfen.... Yoksa hemen makarna pilav pişmiş havuç yiyeceğim.... 😂😘
sedauge - Seda @seydalojidiyeti Merhaba! Seyda Coskun diyetinin tam listesini bulabilecim bir yer var mi acaba? Tesekkurler! Yurt disinda yasiyorum da yeni kesfettim ancak ful listeyi bulamadim😔yardimci olursaniz sevinirim
diyeticin - Dream @sedauge internetten www.happymoodcake.com ve hayatimdiyet.com dan ulaşabilirsin Seda cım
diyeticin - Dream @ahuunl mantığı listeyi sıralı gitmek zor değil 👆 adresler yazıyor bak
diyeticin - Dream Fulyaaa come back 💜💜💜💜💜
Instagram photo by seydalojidiyeti - Kafanda deli sorular yoksa huzurluysan senden iyisi yok bu hayatta. Bugün kafa dinleyerek başlafık. Destanlar yazıp sayfayı dolduran ben şaşkn ördek yavrusu gibiyim :) muhteşem bir gün olsun  ve lütfen bugün hemmen akşam olsun ❤️
- Kafanda deli sorular yoksa huzurluysan senden iyisi yok bu hayatta. Bugün kafa dinleyerek başlafık. Destanlar yazıp sayfayı dolduran ben şaşkn ördek yavrusu gibiyim :) muhteşem bir gün olsun ve lütfen bugün hemmen akşam olsun
seydalojidiyeti seydalojidiyeti
funda3333 - funda3333 @seydalojidiyeti güzel gönlünde heyecanın hiç bitmesin geçmesini istediğin zaman çabuk geçsin ❤️
esradogramaci - esradogramaci Afiyet olsun cnm, bayiliyirun oraya özellikle en üst kattaki balkon manzarasina :* @seydalojidiyeti
kayra_bora_hikmetbuldu - kayra_bora_hikmetbuldu @seydacoskun 3 gün önce regl dönemine girdim bugün 3.gunum 59.8 dim suan 60.5 im🙈🙈🙈 odemmi kilomu aldım acaba 😢😢 bu arada bugün Karabugdaya başlıyorum 👍👍👍 ve sizi cok seviyorum 😊
ikincieldenal - İkinci El ve sıfır Ürünler Güne güzel başlamak paha biçilmez
diyetson3 - Her diyet uygulanır :D Gününün güzel geçmesi dileğiyle :)
2014hasan - 2014hasan Mrb seyda hnmimin diyetini 3 gun uyguladim ama 3.gun sonunda elim ayagim titremeye basladi ayaga kalkacak halim kalmadi ne yapabilirim ltfen yardimci olun
diyeticin - Dream @2014hasan şeker , hipoglisemi, vitamin eksikliği olmasın .. Bol du için diyetin uygularken
Instagram photo by seydalojidiyeti - İstanbulun en sevdiğim saatleri... Ve yine kelebeklerin tavan yaptığı saaatlerr😂😂 hatta su karga sesinle bağıra bağıra şarkı söyleyesim var . Lalaalalalalall kuşlar böcekler hayat ne güzellll lalalaalalalal 🙈😂🐞🐞🐞🐝🐝🐝💐💐🌸🌷🎼🎼🎵🎵🎶🎤🎧tüm gün yüzünde salak ama tatlı  bir gülümsemeule dolaşan ben:) bir 20 güncük izin isticem sizlerden elimden geldiğince ilgilenmeye çalışıcam ama çok fazla buralarda olamayabilirim. Kolaymı 3,5 aydır beklemedeyim 😂😂 hadi ozaman bu kız havaalanına kaçar şans dileyin . Belki iftarda sahurda olamam buralarda siz siz olun çok kacırmayın. Sonrada pişman olacaksın biliyosun. Bir anlık tahriklere gelme gereksiz mideni doldurma 👊👊
- İstanbulun en sevdiğim saatleri... Ve yine kelebeklerin tavan yaptığı saaatlerr hatta su karga sesinle bağıra bağıra şarkı söyleyesim var . Lalaalalalalall kuşlar böcekler hayat ne güzellll lalalaalalalal tüm gün yüzünde salak ama tatlı bir gülümsemeule dol...
seydalojidiyeti seydalojidiyeti
srpgndz - Serap GÜNDÜZ ayy ne guzel ya tatilden daha guzel olabilecek tek sey :) mutlulugun dail olsun fistik @seydalojidiyeti
srpgndz - Serap GÜNDÜZ daim olsun yani oructan heralde yazi da yazamaz oldum :)
eylotti - eylem güçlü Wuslatamı erecekmiş kardesim :-):-)
medihayavaser - medihayavaser @seydalojidiyeti subat 12. Gün karnabahar yok ne yapıcam öğlene. Şubat listesnde 2 kilo bile veremedim bitiyor
ezgikadirs - Ezgi Çelik Ask herseye bedelll :)
niluferatlgn - Lulu Çok sevindim sizin adınıza.. Dün gece uyuyamadım tüm paylaşımlarınızı okudum bu nasıl karşılıksız bir yardımlaşmadır helal olsun size:) bravo vallahi ben diet yapmıyorum ama sizi takip ederek yiyeceğim varsada kendimi frenliyorum:) size iyi yolculuklar sevgiler @seydalojidiyeti
mrsdallowayyy - mrsdallowayyy @medihayavaser insulin direncine baktirdin mi? Bende insulin direnci var o yuzden aynı durumdayım, cok az veriyorum 😕
medihayavaser - medihayavaser @seydalojidiyeti @mrsdallowayyy mayısda verdim 4 kilo. Şubatta veremedim. Yarın öğlen ne yicem karnabahar yokk offf @funda3333
Instagram photo by seydalojidiyeti - ❤️😘
-
seydalojidiyeti seydalojidiyeti
diyeticin - Dream @mery8585 detoksları yapmadan yapabilirsin .. Azalma olmaz o durumda .. Yada emziren anneler için örnek menüyü uygulayabilirsin çayları da onun ki gibi içersin (rezene anason melisa ve ısırggan gibi )
filizarican - Filiz Arıcan Ödem çayının rengi sizin ki gibi kırmızımsı olmadı bardağınızın renginden dolayımı öyle görünüyor acaba bilemedim☺️ @seydalojidiyeti
seydalojidiyeti - seydalojidiyeti @filizarican ödem cayı sarı oluyo zaten bnm hic kırmızı degilki
filizarican - Filiz Arıcan Evet benimki de öyle oldu ama 1 hafta önceki yayına bakarsanız orda ya ışıktan ya yansımadan kırmızı görünüyor @seydalojidiyeti
ergens - Saliha Keleş Ergen Listelere nereden ulaşıyoruz acaba @seydalojidiyeti
drfatma - drfatma Nar-kinoa detoksunda nar yerine ananas kullanmayı düşünüyorum.uygun mudur?bi de bir öğünde ne kadar kullansam iyi olur? @seydalojidiyeti
masalo6 - Masal06 Su detox un.ne oldugunu.nasil yapildigini hala anlayamadimya :)
diyeticin - Dream @ergens www.happymoodcake.com ve hayatimdiyet.com da var tüm yazı dizisi
Instagram photo by seydalojidiyeti - Herkese iyi gecelerrr bu aralar pek paylaşım yapamıyorum. Biraz yogun biraz yorgun biraz düşünceli biraz beklemeli biraz stresli biraz tuhaf günler. Yarın , yarın olmassa öbür gün benim in cok onemli. Tam bir buhran havasındaykene bir motive olsuım dedim . Eski resimleri karıstırdım. Sonra döndüm dedimki relax ol fulya 😂pazarteis yada salı beklediğim haber gelirse buralarda kısa bir süre olamicimm anacım 😂 şimdi gelelim asıl meseleye👈👈👈 1.resm ile 4.resim aradımdaki serüven -27 kılo . 7 kılosu bnm cabalarım gerisi tabiki şeydamın. Ee birazda bendeki azim istek iradeyi unutmayalım😂suan kac kıloyum bilmıyorum ama ramazanda almadm . Kılo veremediysemde umrumda degil ben boyle mutluyum. Boy 1.70. He hala basenli bi kızım napslım oda bize anneden miras 😂 annem kardesime değilde hepsini bana ilk gözağrısına vermek isteyince malesef olanlar olmuş. Şimdi bu kız yatışa geçer sshurda görüşmek üzere. Tabi uyanıp kalkabilirsem . Zatıflamyı birakmıs umudunu kaybetmiş suan deli gibi yiyenlere gelsin. İsteyince yapılmayacak şey yok.
- Herkese iyi gecelerrr bu aralar pek paylaşım yapamıyorum. Biraz yogun biraz yorgun biraz düşünceli biraz beklemeli biraz stresli biraz tuhaf günler. Yarın , yarın olmassa öbür gün benim in cok onemli. Tam bir buhran havasındaykene bir motive olsuım dedim . Eski resimleri karıstırdım. Sonra döndüm de...
seydalojidiyeti seydalojidiyeti
slbs__ - 🐛🌿 Hayat kısa ,yol uzun ... -27 kiloyu ne kadar surede verdiniz?? @seydalojidiyeti 😊
brideofthisyear - DidEm muazzam! tebrikler canim emek vermissin hem de cok ama sahane olmus.. @seydalojidiyeti
gonulkrl - Gönül kırlı @seydalojidiyeti çok tşk ederim tatlım demicem ama 3gün sınavım var 18den sonra sonucu yazarım sanada kolay gelsin 🌺🌺🌺
duyguacaryilmaz - duygu @seydalojidiyeti yaa benim 1 haftada 4-5 kilo vermem gerek basarabilirmiyim sizce? Bide sabah yuruyusu yemekten oncemi sonra mi? Siz nasil verdiniz? Yardimci olurmusunuz
pandoraks - pandoraks Kızlar hem eğlenin hem zayıflayın.. Dansla yani Zumbayla.. Sayfama beklerim.. ❤️
Instagram photo by seydalojidiyeti - Bugün izin günü. Doğum günüme tam 1 ay kaldıgını fark ettim. Yeni bir yaş yeni bir beden yebi bir hayat aslında . Oyuzden 1 senedir hiyemediğim büyük beden gelen herşeyi bugün elden çıkarma vaktiydi. Zamanım olsa boydanda çekicektim . Aradaki fark tam anlamıyla daglar kadar. Kac kılo verdiniz suan kac kılosunuz boyunuz kaç boşverin kızlar bunları gittimi kılolar gitti sağlıklımyım çok şükür ozaman bukadar emekten sonra aynı şekilde devam etmek. Bakalım doğum günüme nasıl giricem :)
- Bugün izin günü. Doğum günüme tam 1 ay kaldıgını fark ettim. Yeni bir yaş yeni bir beden yebi bir hayat aslında . Oyuzden 1 senedir hiyemediğim büyük beden gelen herşeyi bugün elden çıkarma vaktiydi. Zamanım olsa boydanda çekicektim . Aradaki fark tam anlamıyla daglar kadar. Kac kılo verdiniz suan k...
seydalojidiyeti seydalojidiyeti
ipekdua - ipekdua bacaklarim bingil bngil üstüm zap zayif tam armutum ben nasil incelip sekle girecek bu bacaklar
perim112 - perim112 Muz detoksuyla kaç gram gidiyor acaba
seydalojidiyeti - seydalojidiyeti @ipekdua tabiki yürüyerek
seydalojidiyeti - seydalojidiyeti @acrglcn ısıtma imkanın varmı yoksa daha sofuk yencek seler dedigin gibi olur
seydalojidiyeti - seydalojidiyeti @geldim.geldim herkesin baktıgı acıdan bakmıyorum canm seviyorum ben boyle
aysegul_ncr - Ayşegül Emir Nacar ♥ @seydalojidiyeti yürüyüşe ilk başladığınızda bir saatmi yaptınız yoksa yavaş yavaşmı artırdınız? 2,5 aylık oğlum var bende başlamayı düşünüyorum
seydalojidiyeti - seydalojidiyeti 1ssat la basladm @aysegul_ncr
dalgicesin - Esin Dalğıç Bel çevresi için hareket yaptinizmi yoksa diyet yeterli geldimi çok merak ettimm
Instagram photo by seydalojidiyeti - Yeni başlayacak olanlara ip ucları okunmayabilir resmi cekip büyütebilirsiniz
- Yeni başlayacak olanlara ip ucları okunmayabilir resmi cekip büyütebilirsiniz
seydalojidiyeti seydalojidiyeti
glferyoruk - TC Gülfer Yörük Merhaba ben çok diyet yaptım. ..diyetisyen gittim kilo verdim aldım verdim aldım. ..artık diyet benim için korkunç geliyor. ..boyum 1.62 kilom75. ..banada yardım edermisiniz. ..Teşekkürler
seydalojidiyeti - seydalojidiyeti Canm tum bilgiler yukarda zaten hemen hic vakit kaybetmeden basla @glferyoruk
seydalojidiyeti - seydalojidiyeti @h_ozge napıosun 3 gündür yani oruclumusun orucluysqn ne yiyosun
glferyoruk - TC Gülfer Yörük orucluyum gece çok yiyemiyorum. ..sabah mide bulantim oluyo. ..aksamlari tarhana çorbası ...o gün için yemek ne varsa. ..ama çorbayi iki kase içiyorum. ..akşam çok yemedigim için iftara çok acikiyorum
seydalojidiyeti - seydalojidiyeti Eger cok acıkıp saldırıosan veremessin zaten normal menulerlede 200-300 gram veriliyor belkıde aynı seyleri yıyosan vucut alısms olabilir ysni her gece sahurda degistr yada iftarda degistir @glferyoruk
glferyoruk - TC Gülfer Yörük Evet hep aynı sahurda kahvaltı ...peynir salatalık domates. .iftarda burada hergün tarhana çorbası içilir.ramazanin olmazsa olmazidir...Taze pide olunca çok yiyorum. ..ekmeği çok aramam ...
seydalojidiyeti - seydalojidiyeti Ee sen kendin diosun pide yani tabi veremessin biraz daha dewam edersen alırsın bile @glferyoruk
glferyoruk - TC Gülfer Yörük pide ve tarhana çorbası ni bitiriyorum. ..ben bu kiloyu veririm. ..Teşekkürler ...
Instagram photo by seydalojidiyeti - Biz ne yesekki bu masadan 😜 @seydacoskun
- Biz ne yesekki bu masadan @seydacoskun
seydalojidiyeti seydalojidiyeti
funda3333 - funda3333 @filizatas mayıs listesi ile başlayabilirsin uyguladım paylaştım hayatımdiyet com da bulabilirsin
seydalojidiyeti - seydalojidiyeti Canm www. Happymoodecake.com adresini girersen 3 diyet listesi var şubat rylül mayıs. Birinden baslayıp sıralı bozmadan dewam etmen lazm canm sonucmsrı yaz fotograf koy bni etiketle takipte olalim 😘 @filizatas
h_ozge - Hamdi-Özge Katırcıoğlu @seydalojidiyeti senin boyun kac
ardabgr - ardabgr @funda3333 çoookk teşekkür ederim, sizi de takip ediyorum zaten.. Sevgiler
ozlem311204 - Özlem/Evli/Çocuklu @seydalojidiyeti bendende öp onu 😍😍 fulyaaaaa😍😍
emircenk - emircenk Teşekkürler @funda3333
filizatas - Filiz Tesekkur ederim @seydalojidiyeti @funda3333 😊😊
happymoodcake - Pelin Oncel @seydalojidiyeti bak bakk izin koparma numaralarinaa baak😂😂😜😘
Instagram photo by seydalojidiyeti - Benim menüde bu akşam tavuklu salatam vardıııı . Bugün bir canım çekti bir canım çekti anlatamam🙈 tarifi geçmiş resimlerde var. Salatanımda tarifi mi olur canm demeyin olur. Ve pulbiber naneli light yogurtlu cacık. Tabiki su. Veeee ablasından kardeşinee kırmızı yeşil bibrrli domatesli bol baharatlı tavuk sotee. Valla bugün susuzluktan çöldeki mecnun gibiydim. Ben diyorum inanmıyosunuz. Ben sahurda yemek yiince böyle oluyorum. Ben meyve ve yumrtalarımla mutluyum arkadas kım ne derse desin
- Benim menüde bu akşam tavuklu salatam vardıııı . Bugün bir canım çekti bir canım çekti anlatamam tarifi geçmiş resimlerde var. Salatanımda tarifi mi olur canm demeyin olur. Ve pulbiber naneli light yogurtlu cacık. Tabiki su. Veeee ablasından kardeşinee kırmızı yeşil bibrrli domatesli bol baharatlı...
seydalojidiyeti seydalojidiyeti
seydalojidiyeti - seydalojidiyeti @esrabhdr valla paylastm ben :) senin gızden kacms
neda__rahbar - *Neda*Rahbar* Merhaba,ben yarin 3gunuk diyeti baslijam,ama cilek bolamiyorom ono yerine ne yiye bilirim????
ediessha - ediesha Bi kaç sey sorabilir miyim aynı detoksu iki gün peşpeşe yapmayın demişsiniz ama listelerde detoksların başında örneğin 3 günde 3 kilo verdiren detoks diye yazıyor anlayamadım
ediessha - ediesha Bir de spor tembeliyim motivasyonumu ne yapsam artıramıyorum sporsuz bu diyetle kastan mı kaybederim
seydalojidiyeti - seydalojidiyeti Orda zaten 3 ayrı lıste var canm vala bn sadece yurudum ama yuruyus olmassa cok sekıllenmıo vucut onu solım @sehaedi
seydalojidiyeti - seydalojidiyeti @neda__r herhangi bir mevsim meyvesi
ediessha - ediesha Hemen cevap gelince birden motivasyonum arttı teşekkür ederim 65 kilom ve 165 boyum yuvarlak hatlara sahibim tombik sayılırım ( kısmet arar gibi oldu:)) ilk hedefim 60 ama hareketsizim yürüyüşe hergün çıkıyormusunuz
zbnamli - Zehra-Bülent Namlı Ramazanda rejim çok zor tebrik ediyorum sizi, çok davetler oluyor, inanılmaz lezzetli yemekler, geri çevieemiyo insan. Özellikle tatlılar. Yarın oruca başlıyorum, güya rejimede inş. hayır diyebilirim
Instagram photo by seydalojidiyeti - 😘
-
seydalojidiyeti seydalojidiyeti
merve.n.calskan - Merve N.Çalışkan @seydalojidiyeti beni hatırladın mı bilmiyorum ;))) sadece yeme alışkanlıklarımı @seydacoskun diyet menülerine yakın yaparak Mart ayından bu yana 10 kilo verdim ve vücudumun neyi sevip neyi sevmediğini çözmüş durumdayım deneyerek takip ederek yediklerimi yazarak ve herseyi yiyerek :))) bir beş kilom kaldı ve verdiğim kilo sadece yağdan nerden başladığını gösterdiğiniz için teşekkür ederim
diyeticin - Dream @mervegugli sizi tebrik etmeden geçemedim 👏👏 sanada günaydın kuzum @seydalojidiyeti çıkardın mı boks eldivenlerini 😉
seydalojidiyeti - seydalojidiyeti @mervegugli hatırlamammı süpersinnnn ya işte azim ❤️😘
busww - Ö 💝 B BU HANGI PROGRAM ?
diyeticin - Dream @seydalojidiyeti trafo testine gelmiştim ben .. Ama hemen çıkabilirim istemezseniz 😄
melikebalakgul - melike @seydalojidiyeti iftar ile Sahur arasında ara öğün yapıyor musunuz? Yapıyorsanız nelerdir? Şimdiden teşekkür ederim :)
seydalojidiyeti - seydalojidiyeti Meyve yiorum genelde @melikebalakgul
Instagram photo by seydalojidiyeti - Bugünki gerginliğimi alırsa kiraz alır dedim ve daldım ağaca. Sanırım böyle giderse yakın zamanda kum torbası alıcam eve👊👊 diğeri ise alpeo bizim soya sütünün pudingi. Bir arkadaşımın annesi yurt dışından getirmiş. Yurtdışı kuzuları bi baksanız be gözünüze ilişirse falan bi haber ediverin garii😂 malesef üstünde hiç bir bilgi yok ama 180 kaloriymis 1 tanesi. Yarısını yerim artık. Mutluluk hormonuna çohh ihtiyacım var bugün
- Bugünki gerginliğimi alırsa kiraz alır dedim ve daldım ağaca. Sanırım böyle giderse yakın zamanda kum torbası alıcam eve diğeri ise alpeo bizim soya sütünün pudingi. Bir arkadaşımın annesi yurt dışından getirmiş. Yurtdışı kuzuları bi baksanız be gözünüze ilişirse falan bi haber ediverin garii ...
seydalojidiyeti seydalojidiyeti
nizaras07 - nizaras07 Hollanda dan getirmiş sanırım bizde yiyoruz bunu
happymoodcake - Pelin Oncel @seydalojidiyeti noldu cnm benim dertlesmek istersen gelirim biliyosun😘😉 herzaman
diyeticin - Dream @happymoodcake @seydalojidiyeti bendeeeeee
tekdertdiet - 31.05.14 76.5 kg Slm kızlar yardımcı olursanız mutlu olurum @happymoodcake. @diyeticin. @seydalojidiyeti. Ben yarın eylül ayı listesini yapmak istiyorum 14 gün sürüyor sanırım okudum kadariyla harfiyen uyan 5_6 kilo verir sanırım değilmi
tekdertdiet - 31.05.14 76.5 kg Akabinde 3 günlük diet uygulamam gerkirmi
diyeticin - Dream @tekdertdiet 4-6 kilo beklenen kilo .. Tabi sağlık problemi yoksa ve yürüyüş su kurallarına uyulursa 👍😘
lolabilir - lolabilir @tekdertdiet listeyi nerden bulabilirim ?? ben de acil yapmaliyim
diyeticin - Dream @lolabilir www.happymoodcake.com da gazete küpürleri (okumak faydalı ) www.hayatimdiyet de liste halinde var listeler
Instagram photo by seydalojidiyeti - İşte bu gecede böyleee🙋🙋
- İşte bu gecede böyleee
seydalojidiyeti seydalojidiyeti
parastualim - Parastu Alim Siz orujta kilo verdinizmi? Tsk
funda3333 - funda3333 @musminsahis teflonda yağsız pişer😉
seydalojidiyeti - seydalojidiyeti @musminsahis canm once 2 yumeta beyazını karabiber vs ile cırp yagsız tavaya dök kapak kapat 2 dk snra ortasına yumrta sarısını koy yine kapagi kapat ozaman boyle hawalı olur :)
seydalojidiyeti - seydalojidiyeti @parastualim hiç tartılmadm ramazan bitiminde tartılcam kilo verme gibi bi derdim yok çünkü :)
seydalojidiyeti - seydalojidiyeti @merweemehmet hayır yumrta zaten ekmek gibi bna göre
ekin_burcak - burcak Canım pirinç detoxu gününde akşam öğününe brüksel lahana ve brokoli yerine ne koyabilirim?? @seydalojidiyeti
Instagram photo by seydalojidiyeti - Ahhh midemde bir kelebekler birrr kelekler uçuşuyor sormayın gitsinnnnn 🐝🐝🐞🐞🐞 uzun zamandır bekleğim birşey istediğim birşey hiç beklemediğim bir anda karşıma çıktı. İnşallah sonuda gelir. yemek yemeye yer yok o derece. Oyüzdennnn mis gibi çoban salata . Bir kase tarhana çorbası ve su . Herkese afiyet olsun
- Ahhh midemde bir kelebekler birrr kelekler uçuşuyor sormayın gitsinnnnn uzun zamandır bekleğim birşey istediğim birşey hiç beklemediğim bir anda karşıma çıktı. İnşallah sonuda gelir. yemek yemeye yer yok o derece. Oyüzdennnn mis gibi çoban salata . Bir kase tarhana çorbası ve su . Herkese...
seydalojidiyeti seydalojidiyeti
happymoodcake - Pelin Oncel @seydacoskun evett ben de gormustum bizzatii canim seydamin monusunuu ☺️☺️☺️ @diyeticin monu gayet iyi👌 hocamizda okeyledi 😍😍😍
diyeticin - Dream @happymoodcake ☺️ organik yumurta ve ananas gelsin o zaman .. Bir de ananas bulamazmışın 😝 sana laf atarken
happymoodcake - Pelin Oncel @diyeticin aaa bul kiz bull aman diyim ananasaiz cekilmez protein gunu😂😂😂 bwn yiyemiyorum diye sana kiyamam ama ben de aramalardayim migrosta falan gordum ama yok anacim ici gecmis 😂😂😂
diyeticin - Dream @happymoodcake carfuare, macro migros .. Ben ne zaman gitsem birinde en güzelini buluyorum .. Marketlerden 2-3 tane var birde 2 macro 2 carfuare :)
gurcugu - gurcugu @diyeticin cnm ben iki gun Ananas haslanmis yumurta beyazi yedim 2,2 kilo gitti.
diyeticin - Dream @gurcugu kuzum aynı detoksları üst üste yapma.. Farklı yap .. Haftada 4 detoksuda geçme .. Sonra metabolizmanı bozma .. Detokslar etkisini yitiriyor peşpeşe
oziktnc - oziktnc Sahurda yediginizin aynisini mi yuyorsunuz iftarda. Bu sekilde mi yapiyorsunuz detoksu. @diyeticin
diyeticin - Dream @oziktnc yada iftarda yediğini sahurda ..
Instagram photo by seydalojidiyeti - Yoğurt-şeftali. Bu geceki yol arkadaşım. Birde 1 bardak ödem çayı hüplettim. Şifa niyetine soğukkk soğuk ohh yarasın 😂
- Yoğurt-şeftali. Bu geceki yol arkadaşım. Birde 1 bardak ödem çayı hüplettim. Şifa niyetine soğukkk soğuk ohh yarasın
seydalojidiyeti seydalojidiyeti
filizarican - Filiz Arıcan Bir de bu ölçüler 1 lt suya mı? @funda3333
funda3333 - funda3333 @filizarican listelerde 1 lt diyor ama ben iki büyük kupa şeklinde içiyorum 1 lt fazla
filizarican - Filiz Arıcan Çok teşekkür ederim yardım için👍 @funda3333
hayatvezaman - hayatvezaman @seydalojidiyeti cvb verdiğin için tşkler. (Bazılarını da boş ver onlar suyun gücünü BILMIYORLAR :) ;) )
hll_d - Hilal Dinçer Ödem çayının içinde ne var ? @seydalojidiyeti
filizarican - Filiz Arıcan @funda3333 bildiğiniz metobolizma hızlandırmak için çay var mı?
smyr_ceylan - Sumeyra Yağlı Ceylan Ödem çayının içindekileri yazar mısınız @seydalojidiyeti
seydalojidiyeti - seydalojidiyeti @smyr_ceylan @hll_d bir onceki resmlerde yorumlarda var
Instagram photo by seydalojidiyeti - Açılış yine su ilee. Sonra soğuk soğuk ödem çayı. Arkadan misss gibi kokan çoluklık anılarını akıllara getiren tarhana çorbası. Ve ana yemekkkk 👇👇PATLICAN YEMEĞİ: paylıcanları tuzlu suda beklettkten snra iyice yıkadım. İnce ince dilim halinde kestim . Ve fırında pişirdim. Diğer tarafta soğan domates biber kıyma ile harc yaptım. Tencerenın altına patlıcanları dizdim. Üstüne kıymalı harcı döktüm. Ve sonra biraz fırın . Yanında cacıkla çakma karnıyarık gibi bisey oldu🙈😂 afiyet olsunnn
- Açılış yine su ilee. Sonra soğuk soğuk ödem çayı. Arkadan misss gibi kokan çoluklık anılarını akıllara getiren tarhana çorbası. Ve ana yemekkkk PATLICAN YEMEĞİ: paylıcanları tuzlu suda beklettkten snra iyice yıkadım. İnce ince dilim halinde kestim . Ve fırında pişirdim. Diğer tarafta soğan domat...
seydalojidiyeti seydalojidiyeti
seydalojidiyeti - seydalojidiyeti @csknjuli1202 ilk once istemen lazm. Uykunun duzene girmesi lazm bir beslenme alıskanlıgının olması lazm bana göre. Zaten sen vermek ıstersen emin ol yaparsın. Ben işe gitmeden önce 5:45 de kalkıp yuruyuse cıkıyorum istesem işe gidiyorum yoruluyorum die bahane yaratsbilir hatta raamzan ayındayız orucluyum diyebilirim
parastualim - Parastu Alim Yukarda jok tarif cayin :(sizde bir bakin kandiniz
slddlc - slddlc Elma cubuk tarcın kıraz sapı limon karanfil maydanoz sıyah kayısı @parastualim , yukarida tarif var siz göremediniz sanirim :)
ecemkndmr - Ecem Kandemir Kac gün içmemiz gerekiyor bide sabah mı aksam mı ac mı tok mı ;)
seydalojidiyeti - seydalojidiyeti 1 gün fark etmez canm @ecemkndmr
ecemkndmr - Ecem Kandemir Ben yaptım çaydan rengi kırmızı olmadı ama
ygzpnryvz - Pınar Özyaman Ödem çayı tarifini verirmisiniz