booracengiz's Instagram Profile

Bora Cengiz

@booracengiz

Add to circle
Instagram photo by booracengiz - Kardomix
- Kardomix
booracengiz booracengiz
alwayscankat - C A N K A T ABİCİM SENİN AŞIGIN OLAN BİR KIZ VAR @zeynep_akcali VE ONUN DOGUM GÜNÜ VAR YARİM SAAT SONRA KUTLARMISIN ÇİK MUTLU OLUR 😍 @booracengiz
zeynep_akcali - Zeynep AKÇALI Saçmalamayın tabiki de bu fotoğrafı benim doom günüme dakikalar kaldığı için paylaştı😒 [Sessiz olarmısınız şurda kendimi avutuyorum😂]
eda.ecevitt - Abimin olmasini cok isterdim ama malesef yok ama sbsv dizisi ciktigindan beri birsuru abim oldu seni cok seviyorum abim 😍😍😚😚😚 @booracengiz
_bora_cengiz_ - Bora Cengiz Bakışlar sjsjsj😂😂😂😍😍
nur_unkun - Nur Unkun 💜💙💜💙
e_akustik - ilayda yalçın Ooooov fenasın yine
Instagram photo by booracengiz - Rüzgarsız bir Foça gününden. Nasıl diyor siz #tnk #tnt 💣 #trt #tbt
- Rüzgarsız bir Foça gününden. Nasıl diyor siz #tnk #tnt #trt #tbt
booracengiz booracengiz
kolamuc.sewimasli - Sevim Aslı Kolamuç Çok şanslıydım , sizinle konuşma ve fotoğraf çekilme şansı yakalayabildim. En az ekranda göründüğünüz kadar naif , düzgün ve kibar bir insansınız..
__serdar__46 - __Serdar__46 Esmiyo değil mi kral ;)
cerkes2 - Tunahan Tesekkur ederim @eliffnurkalkan
aclybtnk - Co$$ Orsala kanki belki dönersin 😉
hanifekin_demet - Ekinin Umudu NE KUSURSUZ INSANSIN BE.
ozisbilir - özlem @booracengiz @aclybtnk bence rüzgar altı yapmalı:)
aclybtnk - Co$$ Pompalayıp beklemek lazım.Hareket olursa da orsalayıp sahile kawuşmak gerek 😉
Instagram photo by booracengiz - Durgun.
- Durgun.
booracengiz booracengiz
nur_unkun - Nur Unkun @booracengiz sana olan hayranlığımı anlatabileceğim bir alfabe oluşmadı hepsi kalpten ibaret
nur_unkun - Nur Unkun 💙💙💙💙💙💙💙💙#TURKUAZ
demetozdemir.fanclub - DEMET ÖZDEMİR Bugün sbsv yi izliyodum da swnin gücünü bulurken ki haline hala gülüyorum😂😂
demet_zdmr_fann - Queen DÖ" 😍 @demetozdemir.fanclub bende o bölümü izledim bugün çok komikti ya😂😂
demetozdemir.fanclub - DEMET ÖZDEMİR Yaa keşke bitmeseydi ne güzeldi. Aileydik biz. Ne kadar Esra abla yarı da gitse de biz hiç kopmamıştık. Aslında hala AİLEYİZ hemde çok güçlü, kan bağı olmayan bi AİLEYİZ. ÇÜNKÜ BIZ SBSV AİLESİYİZ😏👌💪
demetozdemir.fanclub - DEMET ÖZDEMİR aynn 😂😂 @demet_zdmr_fann
demet_zdmr_fann - Queen DÖ" 😍 🙈💕 @demetozdemir.fanclub
rumeysakarakayaa - RUMİİ 😊 Bora Abicim buradaysan Ozan ile fotoğraf paylaşsan ya. Özledikk..😔🙏😊
Instagram photo by booracengiz - Gümüşlük ✌🏼️
- Gümüşlük
booracengiz booracengiz
1demetim_ozdemirim - YUSUF ÇİM = HERŞEYİM Lütfen tek bir begeni istiyprum
1demetim_ozdemirim - YUSUF ÇİM = HERŞEYİM Sadece 1 begeni seni cok seviyorum
ehon_ - Ehon windows 10 😃😃
zeynep_akcali - Zeynep AKÇALI @1demetim_ozdemirim demeeee atma kendini ateşe sjshdh Bora böyle yorumlara pek haz etmiyo kuzum
merveee_may - Merve May @booracengiz @osmanpasaogluozan la bi foto lütfennnnn 🙏🙏🙏🙏🙏
Instagram photo by booracengiz - Günay. Biz yine yollarda ✌🏼️
- Günay. Biz yine yollarda
booracengiz booracengiz
aleynaarikann - Aleyna Arıkan Günaydıın 🙋🏻🙋🏻
aleynaarikann - Aleyna Arıkan Bir şey diyeceğim tren yolu galiba karşıdan bir tren geliyor yürüyorsunuz sizde herhalde 😶
nur_unkun - Nur Unkun Günaydın 😃
zeynep_akcali - Zeynep AKÇALI Güneş gözlü insan artık kendi fotoğrafını paylaşsana çok özledim 😕
ruhhhastas - @booracengiz korku film mekanı gibi😂👅
Instagram photo by booracengiz - stop chasing shadows just enjoy the ride ➗
- stop chasing shadows just enjoy the ride ➗
booracengiz booracengiz
enessnckk - ENES ŞENOCAK🌸•◘○•🎶🎤🎧 @zeynep_akcali biz o köprüden yüzlerce kez geçtik sen nediyon mq
zeynep_akcali - Zeynep AKÇALI @enessenocakk ablan yaşında insana mq diyecek kadar ne yaşadın piç
nur_unkun - Nur Unkun Çok güzel bir fotoğraf 💜💙💜💙@booracengiz
demetozdemir.xx - #DÖFC || 🌿 Son fotografimi begenirsen bora abicim cok mutlu olurum 🙇🙇🙇😭🙈💕
esraekinkoc - Bora abi yollarda.
brcngz201 - BRCNGZ Bora lütfen yorumumu gorduysen cevap ver 💜💙💜💙
Instagram photo by booracengiz - #kısmetdegilmis
- #kısmetdegilmis
booracengiz booracengiz
aleynaarikann - Aleyna Arıkan Tamam kesin yeni proje oley bee ❤️
zeynep_akcali - Zeynep AKÇALI Yağmur abladan gelen bilgiye göre yeni proje var 💃💃💃
zeynep_akcali - Zeynep AKÇALI Umarım uzun soluklu olur🙏💁
nur_unkun - Nur Unkun Seni tekrar ekranlarda görebilmek çok güzel olacak umarım uzun bir dönem olur ..💙💜
beyzadizibuyuk - Beyza 🙋 Hayırlı olsun Genco ☺️ çoook sevindik 😘🎬
merrvekacar - Koraç Kızı 👑 Ciddi misin? Uu hemde esrayla? Sasirdim kanka falan oldugunuzu biliyodum hayirli olsun bakalim 😁
gzm_canak - Gizem Nur Askomm 😘😍😍😍😍
Instagram photo by booracengiz - Ben çekmesem inanmazdım buraya...
- Ben çekmesem inanmazdım buraya...
booracengiz booracengiz
nisa_prlk - Harika...
mc_ebrar_klc - Muhteşem...
nur_unkun - Nur Unkun Bora abi sen fotoğraf yarışmasına falan katilsana kesin birinci olursun ...💙
beyza_zcn - Beyza Özcan vay be gerçek mi bu kartpostal gibi muhteşem...
bade_demet - Harika nerde bu yet?
8522ysmn - Yasemin Mükemmel çıkmış
nur_unkun - Nur Unkun Bora abi kullandığın kıyafetlerin ,bilekliklerin ,aksesuarların fotoğrafını atar mısın
Instagram photo by booracengiz - 🌞
-
booracengiz booracengiz
zeynep_akcali - Zeynep AKÇALI Keşke nur cemalinin gözüktüğü bi foto atsaydin 😂 neyse bu da bi şey tabi😘
elifizm1 - elifizm Orda bir alsancak gördüm sankimsi
booracengiz - Bora Cengiz İşte bunlar hep @adilynk kareleri
zeynep_akcali - Zeynep AKÇALI Adil abinin çektiği fotolar efso zaten @booracengiz
_bora_cengiz_ - Bora Cengiz 👍👍👍👌👌👌
sena_ersoz - Sena Ersöz Kanka tam headerlik foto @zeynep_akcali yapsana
adilynk - Adil Yanik Güzel kanka bravo👌 @booracengiz
Instagram photo by booracengiz - Borozan Brothers Bodrum-Gümüşlükten sesleniyor ✌🏼️
- Borozan Brothers Bodrum-Gümüşlükten sesleniyor
booracengiz booracengiz
ozkanzey - zeynep özkan Yaaa 😍😍 yeterince inanırsak bi gun hepsi olur ikiz @ccansueren
merveee_may - Merve May @osmanpasaogluozan yine cook yakışıklısın her zaman hep böyle gül hayattta sana başarılar dilerim keyfine bak iyi dinlen hayranım sana 😘😄😍
gzm_canak - Gizem Nur Oha aşığım lan sanaa😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Instagram photo by booracengiz - İçinde olmaktan çok mutlu olduğum ve sayesinde mükemmel yerler gezdiğim  #engüzelrotalar an itibariyle çekimlerini tamamlamış durumda (Henüz sizin izlemediğiniz 4 bölümü bulunmakta tabii✌🏼️). Bu harika işin çıkmasında katkısı bulunan bu güzel ekibe, bizi izleyen siz değerli seyircilerimize,beni hiç bir projemde yalnız bırakmayan sevenlerime, ve @ntvgram ailesine huzurlarınızda teşekkürü bir borç bilirim. Var olun 👏🏻
- İçinde olmaktan çok mutlu olduğum ve sayesinde mükemmel yerler gezdiğim #engüzelrotalar an itibariyle çekimlerini tamamlamış durumda (Henüz sizin izlemediğiniz 4 bölümü bulunmakta tabii️). Bu harika işin çıkmasında katkısı bulunan bu güzel ekibe, bizi izleyen siz değerli seyircilerimize,beni hiç...
booracengiz booracengiz
zeynep_akcali - Zeynep AKÇALI "Beni hiç bir projemde yalnız bırakmayan sevenlerime" şu yazıyı fazlasıyla üstüme alındım😍 umarım uzun soluklu bi dizide ekranlarımızda olursun😘
namaz_vakti - DOSTLAR TAKIP
zeynepk4y4 - Zeynep Kaya Enammm kuzummm özlendinnn
zeynepk4y4 - Zeynep Kaya Hayırlı başarılı projeler dileğimle kuzu kendine dikkat et😀😀😀
hilallklc - Hilal Kılıç program çok güzeldi bilgilendirici lakin çok kurgusal değil miydi biraz daha doğaçlama ve samimi olabilirdi ama en samimisi gene sendin
booracengiz - Bora Cengiz @zeynepk4y4 bende özledim vallaha kuzum, sende dikkat et, çok öpüyorum ✌🏼️
_bora_cengiz_ - Bora Cengiz Hayata Başarılar 👍👍
nur_unkun - Nur Unkun Sen varsın ki biz var olduk 💜
Instagram photo by booracengiz - Heaven.
- Heaven.
booracengiz booracengiz
lady_nasiiim - Yaaaaa cok tatlisin yaaaaaa seni de porofilima bekliyorum
erdinc_ozyurt - Erdinç Kral Pop TV Supermis ☺ @booracengiz
booracengiz - Bora Cengiz @erdinc_ozyurt bi klipte burda çekeriz belki 😉
erdinc_ozyurt - Erdinç Kral Pop TV Çekeriz valla 😃 @booracengiz
rdvnsln1 - Rıdvanselen Rize-Ayder yaylası😂😂
Instagram photo by booracengiz - Bi'şey yaylası.
- Bi'şey yaylası.
booracengiz booracengiz
aleynaarikann - Aleyna Arıkan Maximum reklamı gibi olmuş 😁 ama güzel olmuş 😂👊🏻
nisa_prlk - Bi'şey yaylasına selamlar :D @booracengiz
glsmakbas97 - Ümmügülsüm Akbaş Aşkım bitanem seni çoooookk seviyorum
zeynep_akcali - Zeynep AKÇALI Olm uha çok müko foto olmuş 😍✌👍
_bora_cengiz_ - Bora Cengiz Mükemmel foto ✌👍👍👌👌
seymanur_alma - şeymanur Seni cok seviyoruz bora abi inşallah kahramanmaras a tekrar gelirsin😌😊💕💗💓
Instagram photo by booracengiz - Isparta ✌️
- Isparta
booracengiz booracengiz
dileksahin55 - DilekSahin Isparta sutculer yazili kanyon supersin @booracengiz
sdtklkvn - Sedat Kalkavan Türkiye turuna çıkarsam bigün ilk sana danışıcam @booracengiz 😎
booracengiz - Bora Cengiz @sdtklkvn seve seve rota çıkarırım ✌🏼️
zeynep_akcali - Zeynep AKÇALI Bi Manisa'ya gelemedin be küstüm yani küsüyoruuuuuğm küsstümm😑
zeynep_akcali - Zeynep AKÇALI Bi saniye iltifatımı yazmayı unutmuşum ha yazıyom foto acayip mütüş olmuş bayyıldım
zeynep_akcali - Zeynep AKÇALI Ama hâlâ küsüm😒
naturepkz - Ela Uludaz fotoğraflarını da bekleriz
boratuncerurazka - Bora Meraba belki uyuyorsundur saat sekiz ama kalkınca bak yani of bana da beğeni versene olmaz mı bak cidden şey yapmam iste aaaa Bora bana beğeni verdi diye paylaşmam ya nolur😭😕
Instagram photo by booracengiz - Retro by: @burakile
- Retro by: @burakile
booracengiz booracengiz
_bora_cengiz_ - Bora Cengiz Allahım yaaa 😍😍😍😍😍😍😍😍
irem.fettahlioglu - İrem Keşke bidaha görebilsem seniii😢
muammermersinli - Muammer Mersinli Abisi yakiyosun masallah
gzm_canak - Gizem Nur Sen bi tanesin 😘
keremaskk - keremgiller Oha cok guzel yerim 😍😍😍😍😍😍😍
Instagram photo by booracengiz - Coming soon. @ mambocino
- Coming soon. @ mambocino
booracengiz booracengiz
zeynep_akcali - Zeynep AKÇALI @sena_ersoz knk bak gari
zeynep_akcali - Zeynep AKÇALI @sena_ersoz bakma be hem sen niye bakıyon ki benim cancağzıma da serçe parmağına da
zeynep_akcali - Zeynep AKÇALI Tmm ben sustum yorumlara ettiğim için çok sorry
irem.fettahlioglu - İrem Yaaa bugün oradaydinn vee ben yanina gelemediimm😢😢😢 goz goze bile gelmistik😢😢😢😢
firuze.ba - F¡r▼z€ B@¥r@m¤v@ Nasılda turabiye benziyo yanindaki
boratuncerurazka - Bora noolursun. Ya
Instagram photo by booracengiz - İyi ki doğdu o!
- İyi ki doğdu o!
booracengiz booracengiz
zeynep_akcali - Zeynep AKÇALI @sayfacekilisleri bono sorcok domodo zoton fokrono bolortto
nur_unkun - Nur Unkun Her mum hayatının ışığıdır. Pastandaki ve hayatındaki ışıkların artması ve hep bora'yla olman dileğiyle selin taş.<3
koyupembe_magazinyedek - Neden burnunu sokuyosun 😜 @zeynep_akcali
zeynep_akcali - Zeynep AKÇALI @elif_sbsv_ sen niye onun yorumuna burnunu sokuyosan bende onun için sokuyorum
iekinkoc.fc - ~EkiNil~ Beni neden engellemiş?
maysasami098 - misho sami Bu kız çok Büyük
maysasami098 - misho sami ama sen çok güzel 😁
Instagram photo by booracengiz - Very Important People (:
- Very Important People (:
booracengiz booracengiz
ekinndelisii - ~ Aslı Devrez ~ Bora Abiğğğğğğğğğ 💘💘💘💘❤️😍😘😻
gokcestyles_ - Gökçe👼 Yeriiiiiiim😍😍
zeynep_akcali - Zeynep AKÇALI Ne kadan da güzel gülüyosunuz beyefendi meaşallah
elina_ftft - I love you so much
_bora_cengiz_ - Bora Cengiz 👍👍👍😍😍😘😙😙❤❤❤👌👌