muratsaracoglu's Instagram Profile
Add to circle
Instagram photo by muratsaracoglu - #sansur #cancured #occupy #twitter #banned #violance #turkey #lostfreedom #freedom #democracy #antidemocratic #decisions #21.century
- #sansur #cancured #occupy #twitter #banned #violance #turkey #lostfreedom #freedom #democracy #antidemocratic #decisions #21.century
muratsaracoglu muratsaracoglu
basagu - başakdaşman ben de tam n'oldu diyecektim ki halbuki ilk aklıma gelmesi gereken şey .. !!
muratsaracoglu - Murat Saraçoğlu @basagu Acaba ulusal guvenligimize 'tasallut' eden hangi oyunlar oynaniyo gene. Peeh 😠
tkoycu - tkoycu Vpn candır vpn olmadan internete girmem
saruhan_hunel_aski - Yalnızca Ezo @muratsaracoglu sayfamiza davetlisiniz 💜 💜
Instagram photo by muratsaracoglu - #gocmen #child #poorboy #caresizlik #vahsilik #izmir #cehalet #emek  Bugun İzmir'de cevval! Bir esnaf bu Suriyeli mendilci cocugu ölduresiye dövdü. Çocuğu! Dövdü...
- #gocmen #child #poorboy #caresizlik #vahsilik #izmir #cehalet #emek Bugun İzmir'de cevval! Bir esnaf bu Suriyeli mendilci cocugu ölduresiye dövdü. Çocuğu! Dövdü...
muratsaracoglu muratsaracoglu
seytandamelektir - gonulsahin Peki fotoğraflayan veya görenler müdahele etmedimi bu rezalete yazık
bal_sena - sena bal Bunları böyle paylaşacağınıza müdahale edin eminimdir ki sosyal medyadan daha fazla beğeni alacaksınız
muslumbaykara - Aśkta & Fotoğrafta ÖZGÜR'ÜM Dünyada en büyük zengin kim diye bana sorarsalar. Çocuğu olanlar derim. Peki dünyanın en aşağılık kişisi kim derseniz bu kişiyi söylerim. Ellerin kırılsın adam....
sezer_gulom.86 - gülçin yılmaz Ne farkimiz kaldi cinlilerdenn ;;((( @muratsaracoglu
samiroo9z.ru - ayse Allah size nehlet elesin alcaxlar
samiroo9z.ru - ayse Usaqa el qalxmaz onun ne gunahi var
Instagram photo by muratsaracoglu - #feribot #yolculuk #yollarda #eminpoyraz #babanneyegidiyoruz @poyraz_saracoglu
- #feribot #yolculuk #yollarda #eminpoyraz #babanneyegidiyoruz @poyraz_saracoglu
muratsaracoglu muratsaracoglu
arzusonbahar - Arzu Sonbahar Su gözlere bak ne sevinç ve hayat dolu! Ne guzel! ❤️
muratsaracoglu - Murat Saraçoğlu @arzusonbahar 🙏🙏🙏
ayhan_halfetili - Ayhan Hocam hayırlı yolculuk lar adanayamı
muratsaracoglu - Murat Saraçoğlu @ayhan_halfetili yok Gönen'e
ayhan_halfetili - Ayhan Yolun açık olsun görüşürüz
sinemergc - sinem özdamar Maşallah ne kadar güzel çocuk eğer sizin sektörü seçerse tartışmasız geleceğin jönü
aydanbadir - Айдан O cocuk budukten sonra oyuncu olucak 100%
Instagram photo by muratsaracoglu - #waterseeking #artezyen #saracoglufarm #isemekozgurluk #toprak #horselove #gonen
- #waterseeking #artezyen #saracoglufarm #isemekozgurluk #toprak #horselove #gonen
muratsaracoglu muratsaracoglu
metinbalek - Hadi hayırlısı😊😊😊
muratsaracoglu - Murat Saraçoğlu @metinbalek Eyvallah ustacimm 😊🙏
tkoycu - tkoycu Artezyen kuyusumu açıyorsun hadi hayırlısı
muratsaracoglu - Murat Saraçoğlu @tkoycu 😊🙏🙏🙏
hsndevrim - hsndevrim Allah Kolaylıklar versin @muratsaracoglu
muratsaracoglu - Murat Saraçoğlu @hsndevrim Amin sagol ustacim 🙏
Instagram photo by muratsaracoglu - #tamerlano #adana #masallah #saracogluekurisi #sabahidmani #yesiloba #horselove #horses
- #tamerlano #adana #masallah #saracogluekurisi #sabahidmani #yesiloba #horselove #horses
muratsaracoglu muratsaracoglu
saruhan_hunel - Saruhan Hünel Ustacım maşallah @muratsaracoglu
muratsaracoglu - Murat Saraçoğlu @saruhan_hunel Eyvallah 🙏
behiyeeroglucakmak - behiye eroglu cakmak S lm hocam gecenlerde size msj yazmistim okudunuzmu.nolur cvp
s.celik_ - S. ÇELİK Bol şans hep şanslı olur inşallah @muratsaracoglu
muratsaracoglu - Murat Saraçoğlu @s.celik_ Aminn. Tesekkurler
behiyeeroglucakmak - behiye eroglu cakmak İnsan bi cvp yazar. Hocam msji goruyosunuz pes geciyosinuz.sizi cok seviyorum.agir abisiniz.fanlarina cvp yazmiyomusunuz.insigram fan demek degilmi.neyse sayfamdan sizi diliyorum buyuk insan
muratsaracoglu - Murat Saraçoğlu @behiyeeroglucakmak cocuklarinizi oyuncu yapmaya ugrasmak yerine saglikla sevgiyle buyutmeyi deneyin bence. Saygilar.
behiyeeroglucakmak - behiye eroglu cakmak Tesekurler abim.ama daha guzel olumlu cvp vermenizi isterdim.cocukgum oyuncu olmasi istiyom.amacim emelim o.5 yasindaki kizim icin dusunuyorum insallsah seneye basliyacak.guzel egitim alirsa.bu yolda ilerliyecek allahin izniyle.dunya kucuk insallah ozamn kizim provosyeler oyuncu olursa sizinle tanisiriz hocam.zamn gelir yaslacanacam.size hatirlatirim.boyle bi fanin vardi.diye.gun gelir.sevgilerimle
Instagram photo by muratsaracoglu - #newvision #by #grandslam #horselove #hope #saracogluekurisi #milano #tariktekcefarm #horses  Huzur atlarda..
- #newvision #by #grandslam #horselove #hope #saracogluekurisi #milano #tariktekcefarm #horses Huzur atlarda..
muratsaracoglu muratsaracoglu
behiyeeroglucakmak - behiye eroglu cakmak Ati iyi yakalamissiniz hocan.
liwen.zhang - Liwen Zhang extraordinary ⭐ 👍 ☀
rawand_hsenn - rawand Basharaf kurdiakay la to bashtra aw aspa hhhhh @zarda.xanna
zarda.xanna - Hahahah kura dard @rawand_hsenn kurdikay mn 3aybi chia ?
rawand_hsenn - rawand Wala alay 3arabi ka taza feri kurdi abe ch----o--n-e @zarda.xanna
zarda.xanna - Hahahha axr mn Kurd w turkm. La America azhem. Taban perfect nim :) @rawand_hsenn
rawand_hsenn - rawand Tarmash axoyt @zarda.xanna
ta06_ - ✌🏻 Tuçee ✌🏻 @frkn_k iste boyle birsey :))))
Instagram photo by muratsaracoglu - @poyraz_saracoglu #myboy #losdaltonos #gonen #poyrazaga #koy #horselove
- @poyraz_saracoglu #myboy #losdaltonos #gonen #poyrazaga #koy #horselove
muratsaracoglu muratsaracoglu
ilkeryurtcan - Merhabalar..
muratsaracoglu - Murat Saraçoğlu @ilkeryurtcan Merhabalar 😊
ilkeryurtcan - Poyraz harika oldu maşallah :)
kamile82 - fidan mert @muratsaracoglu çokk yakışıklı maşallah nazar değmesin😍
ak100ahmet - Ahmet Akyüz Hocam Allah bağışlasın Dünyalar Tatlısı Maşallah . Sizin mükemmel kişiliğiniz kokuyor bu resim . Sizinle tekrar aynı seti paylaşmayı sabırsızlıkla bekliyorum esenle kalın hocam . @muratsaracoglu
behiyeeroglucakmak - behiye eroglu cakmak Slm. Murat hocam.gercek hesabinizmi.benim 2 kizim var.birisi 5 yasinda tiyatro kursuna yazdircaktim 1senesi var dediler.sence kizim ilerlermi oyunculuk icin.lutfen cvp abi.diger kizimda bi yasinda sizin dizine oynatmak istiyorum 1 yasinda.yeni sezonda oynata bilirsiniz.ozlemin cocugu diye ozlem hanim gibi guzel.mavi gozlu.mumkun olara bilirmi.lutfen cvp
Instagram photo by muratsaracoglu - #koyyolu #gonen #horses #road #jazz #peace
- #koyyolu #gonen #horses #road #jazz #peace
muratsaracoglu muratsaracoglu
ayhan_halfetili - Ayhan Hocam nasılsın
muratsaracoglu - Murat Saraçoğlu @ayhan_halfetili Eyvallah abicim 😊
muratsaracoglu - Murat Saraçoğlu @goncacilasun He bildigin Reno. Anadolu yollarinin kaplani 😀
arda_boybey - ardaberat Abi harika bir karakteriniz var inşallah birgüb tanışabilirm sizinle poyraza selamlar. @muratsaracoglu