Open menu
Switch to grid Switch to list Go back
digitalgirl13's Instagram Profile

digitalgirl13

@digitalgirl13

Add to circle
Instagram photo by digitalgirl13 - Dzis na bogato a la J.Lo futro, kucyk I  zloto ;)))
- Dzis na bogato a la J.Lo futro, kucyk I zloto ;)))
digitalgirl13 digitalgirl13
atagatka - Agata R-W Pięknie 😉 👍
aknordeib - 🐞 karolina 🐞 @digitalgirl13 Kolczyki może z avonu? 😃
roxanne944 - Roksana M. @digitalgirl13 tez mam te kolczyki sa przecudowne :)
tristezza01 - tristezza01 Wygladasz pięknie jak zawsze ;)
kali2683 - Kalina Pietrykowska Zauważam podobieñstwo:)
wiera_ - wiera_ Haniu, moja mistrzyni makijażu ☺, zdradź plizzz plizzz!!!! co masz na paznokciach w ostatnim filmiku na twoim makijazowym z zimowym matowym makeupem?
Instagram photo by digitalgirl13 - Czy to sie wymienia? Jesli tak to czy od reki? :/ spadl na panele w domu :/ buu
- Czy to sie wymienia? Jesli tak to czy od reki? :/ spadl na panele w domu :/ buu
digitalgirl13 digitalgirl13
martynamakeup - Martyna dziewczyny, gdzie można ubezpieczyć iphona i ile to kosztuje? w apple store za ubezpieczenie przy zakupie 6 plus krzyknęli taką kwotę, że aż szczena opadła
skalbeniek - M. M. W salonie Apple powiedzieli ze na wymianę szybki w tablecie będę czekać 3-5 dni. Tylko nie miałam uszkodzonego dotyku.
evelinasliwa - Ewelina Śliwa Następnym razem naklej sobie szybkę na ekran. Może grubość ma 2 minimetry, ale telefon sie uchroni i praktycznie nie czuć różnicy w użytkowaniu, jedynie przy skanowaniu palca.
asiek87 - asiek87 Moja piatke mam dwa lata i ani jednej ryski mimo, ze nosze go tylko w sylikonowym etui i na przodzie mam naklejona folijke ;)
asiek87 - asiek87 Ps. Współczuje Haniu :(
aniaburdzy - 🎀 Ania 🎀 Wymieniałam szybkę u siebie. Niestety szybka jest trwałe połączona z ekranem i koszt to ok 300zl
pajusiaaa - Pajaaa :) Ja tak zalatwilam już dwa telefony..
justynar1969 - Justyna Rz Szkoda ale można to wymienić
Instagram photo by digitalgirl13 - Tak jak jestem średnia fanka piaskow tak ten uwielbiam - jedna warstwa #avon
- Tak jak jestem średnia fanka piaskow tak ten uwielbiam - jedna warstwa #avon
digitalgirl13 digitalgirl13
rizzoli52 - Magdalena Kowalik Jaki pieeekny! Szkoda ze nie mam dostepu do avonu;(
callistafashion - Sylwia Krzysiak Oj to szkoda bo wzory mają świetne :( to nie kupuje w takim razie.
mybeautyjoy - Joy CZe Haniu Czy byly juz wyniki rozdania??? Nigdzie nic nie widzę ale mogłam coś przegapić dlatego pytam 😘😊😇😁💋
monsie2013 - Monika Sierpinska Ja też nie widzę wyników. Do tego nie korzystam już z facebooka , nie mogę nigdzie się dopatrzeć.
kobiecy_zakatek - Kobiecy Zakątek @mybeautyjoy @monsie2013 wyniki sa na fejsie glam-shopu :)
jusiaas - Justyna S Ta piaskowa seria jest cudowna mam Pink: )
takajednamadzia - Magda Lena Jaki to kolor @digitalgirl13 nie mogę go odnaleźć w katalogu, a właśnie składam zamówienie?
Instagram photo by digitalgirl13 - Nowosci, brakujące modele, zestawy świąteczne - wszystko jest dostępne :) www.glam-shop.pl
- Nowosci, brakujące modele, zestawy świąteczne - wszystko jest dostępne :) www.glam-shop.pl
digitalgirl13 digitalgirl13
blackxsmokey - K. B. Hania, musze w końcu się zaopatrzyć w jakieś Twoje pędzle. ;) obserwuje Cie od początku 2012r i strasznie się ciesze z każdego Twojego sukcesu. ;) niech będzie ich jak najwięcej!
_magdalejna_ - Magdalena Marczak T13 jest już dostępny do kupienia pojedynczo a nie w zestawie?
yaraanazonian - Yarka Gratuluje ☆kobieto sukcesu☆ ;-)
kasja_cookie - Kasia Urban-Maj Widziałam filmik 😍😍😍👍👍👌
bebenia83 - bebenia83 Zamówione :))))))))
sasetteee - sasetteee @digitalgirl13 którego glamsponga polecasz bardziej? Czarny czy fioletowy?
Instagram photo by digitalgirl13 - Misia w pracy... Ta... #mimikot #pers #white #cat #sweet #cute
- Misia w pracy... Ta... #mimikot #pers #white #cat #sweet #cute
digitalgirl13 digitalgirl13
anula16127 - Anna Zarembczan @cicmocka gdzie te rękawiczki? :)
czekoladowamalina20 - Arleta Arleta Haha myslam ze to dywan ☺
zakrzewskaewa - Ewa Zakrzewska Jesli wasy sie mieszcza to znaczy ze ja tez tam sie zmieszcze ;)
make_body_healthier - make_body_healthier O boże tule futerka do tulenia ♥
m.cholewinska - Marta Cholewińska Będąc dziś w centrum handlowym przechodziłam obok wyspy MoneyExpress i widziałam, że pani za ladą oglądała jakiś Twój filmik ;) Nie żebym wszystkim wszędzie zaglądała, ale akurat wyczułam moment ;)
digitalgirl13 - digitalgirl13 @m.cholewinska dobrze ze nie wyskakuje z lodowek ;)))
jinxi06 - jinxi06 myslalam ze to wata;-)
littleblackdress1986 - LittleBlackDress haha ;) moja córka... "oooo jaka puchata poduszka" :D :D
Instagram photo by digitalgirl13 - Zapraszam na test podkladu Od Bobbie Brown :) #test #podklad #bobbiebrwon #brown #bobbie
- Zapraszam na test podkladu Od Bobbie Brown :) #test #podklad #bobbiebrwon #brown #bobbie
digitalgirl13 digitalgirl13
lesneruno - lesneruno Właśnie ogladam:)
ana_ana1988 - ana_ana1988 I te emocje z rana bedzie nowy filmik czy nie? :-D test mistrzowski jak zwykle Haniu! :-)
boncia32 - boncia32 Byłam, widziałam, skomentowałam :-) miłego dnia ;-)
paulinah_a - Paulina Szkoda ze taki slaby ten podklad
kiniachnamakeup - Kinga Stankiewicz Bardzo podoba mi sie Twoj makiijaz z tego testu ! Wygladasz swietnie ! ;)
Instagram photo by digitalgirl13 - #dynamite #brasil #kombinezon #fitnesswear 😍 #zamowiony #moro #blackfriday #sale #come #to #mama ;)
- #dynamite #brasil #kombinezon #fitnesswear #zamowiony #moro #blackfriday #sale #come #to #mama ;)
digitalgirl13 digitalgirl13
digitalgirl13 - digitalgirl13 @wokulska coś koło 70$
mrsjeanetee - Żaneta Kwaśniak Ja nawet z moim wielkim "bę" bym w nim ćwiczyła :) zajebisty! ♥
magdaa_ada - Magda Seger Haniu, moze wiesz ale otworzono ostatnio Kiko w Warszawie a dokladnie w Arkadii, piszd Ci to bo wiem, ze lubisz ta marke tak jak ja ;)
digitalgirl13 - digitalgirl13 @magdaa_ada wiem lecę do wawy w środę na kilka dni i postaram sie tam dotrzeć :)
festiwalmelonow - Festiwal Melonów Haniu, będziesz na konferencji w Studio?
leonsonme - leonsonme Cześć Haniu :) Chciałam się Ciebie zapytać czy wybielasz zęby? Bo masz tak cudnie białe, a ja od X czasu szukam jakiegoś specyfiku na swoje....
Instagram photo by digitalgirl13 - #acoto ? #glambrush #new #2015
- #acoto ? #glambrush #new #2015
digitalgirl13 digitalgirl13
ittybittysassy - Edyta Niewiarowska Haniu, a może micro mini glam sponge byś zrobiła...?
ewasujeta - Ewa Sujeta Płucze jajko i płucze i nic, co za pech caly czas ciastko z dupki sie zrobila, nie ma ksztaltu jak scisne to slabo odskakuje i chyba juz hetrolitry użyłam żeby je wyplukac i nic, Haniu ratuj ;((( @digitalgirl13
digitalgirl13 - digitalgirl13 @ewasujeta a robiłaś oliwa i płynem do naczyń?
digitalgirl13 - digitalgirl13 Trzeba ja odmoczyc nie tylko wypłukać jak juz jest zamydlona ;) @ewasujeta
kingakrugielka - Kinga Krugiełka @digitalgirl13 Haniu, kiedy zostanie uzupełniony magazyn? :( Chciałam zamówić pędzelki, a tu chyba wszystkie do blendowania niedostępne :(
digitalgirl13 - digitalgirl13 @kingakrugielka powinny byc na koniec tego tygodnia lub Zaraz po weekendzie
kingakrugielka - Kinga Krugiełka @digitalgirl13 Super, dziękuję za odpowiedź :)
madzia_lenka_ - Magdalena Krause @ittybittysassy @digitalgirl13 podpinam sie pod mini glamsponge ale moze ciut wieksza niz orginal ;)
Instagram photo by digitalgirl13 - Tutorial juz jest na AVON makeup tv #tutorial #avon #makeuptv
- Tutorial juz jest na AVON makeup tv #tutorial #avon #makeuptv
digitalgirl13 digitalgirl13
ianetg - ianetg Do tego makijazu potrzebowalas sukienki? ;)
blazunia - Izabela Bee Kopara opada🌟
polininberlin - Semi Troy / Samanta Trojnar Makijaz w stylu @dressyourface 👍 uwielbiam 😍😍
martynakoter - Martyna Koter Zaraz obejrzę... :)
marysia7571 - Marysia Coś pięknego, Haniu jesteś prawdziwą artystką!
nataliashf - Natalia Przepiekny Haniu! W sam raz na Christmas party 😍
Instagram photo by digitalgirl13 - Do premiery juz tylko kilka dni wiec zaczynamy przedstawiać pędzle - ten wykonany jest z całkowicie nowego włosia syntetycznego którego nie spotkacie na rynku - zapraszamy do śledzenia Facebooka :) #glamshop #glambrush #t16
- Do premiery juz tylko kilka dni wiec zaczynamy przedstawiać pędzle - ten wykonany jest z całkowicie nowego włosia syntetycznego którego nie spotkacie na rynku - zapraszamy do śledzenia Facebooka :) #glamshop #glambrush #t16
digitalgirl13 digitalgirl13
basienka84 - Polish#Northern Ireland# Nie wazne znalazlam na fb
kasik88 - Kasia Już chcę, już chcę :)
pocheciowa - pocheciowa Jeśli przebije T13 to będzie to pędzel wszechczasów ;)
hausofhanna - Hanna Zarzycka Przypomina jeden z pędzeli Wayna Goss'a, oby świetnie się sprawdzał x
donii82 - donii82 Bedzie moj :)) uwielbiam Twoje pedzle :)
make.your.life.better - make.your.life.better @digitalgirl13 a czy razem z nowościami pojawią się wcześniejsze wyprzedane aktualnie modele? :)
digitalgirl13 - digitalgirl13 @make.your.life.better tak
joanna.selvan - Joanna S Jesst bardzo podobny do pędzla z shiseido.
Instagram photo by digitalgirl13 - Dobranoc #mumukot #kot #kotbrytyjski #czarnykot
- Dobranoc #mumukot #kot #kotbrytyjski #czarnykot
digitalgirl13 digitalgirl13
digitalgirl13 - digitalgirl13 @blondhaircare dokladnie :))
28rosann - be healthy! Boziu boziu jaki języczek :))
pani_agnieszka - Agnieszka Grymowicz Slodziak<3 a mój miły kotek właśnie przed chwilą zjadł mi kromke z pasta krewetkowa, która nieopatrznie zostawilam bo szukałam dzwoniacego telefonu...
chlt_pl - chlt_pl Uwielbiam Twoje kociaki <3
digitalgirl13 - digitalgirl13 @pani_agnieszka moje koty jedna tylko karme miesa I ewentualnie rybke czy wedlinke tak to sa straszne wybredne :PPP
Instagram photo by digitalgirl13 - Zapraszam :) #youtube
- Zapraszam :) #youtube
digitalgirl13 digitalgirl13
nasiha92 - Malwina Jestes taka radosna w tym filmie :) Piekny makijaz :)
czekoladowaapaaoa - Paulina Nie moge sie doczekać aż wrócę do pokoju i obejrzę!!:*
_lila_wolken - Paulina Budziak Haniu uwielbiam Cię :*
basienka84 - Polish#Northern Ireland# @digitalgirl13 ja dzis caly dzien ogladam twoje filmiki I ci powiem Haniu ze ty jestes mega piekna w srodku jak I na.zewnatrz 😍ale ale jak dla takiego lajika z malowaniem itp.nie ogarniam nic heheh moze bys zrobila film liste co Powinno sie miec by zrobic dzienny make up??
srebrnastrzala - Natalia Zubiel | ناتاليا @digitalgirl13 Przejrzałam prawie wszystkie Twoje filmiki na yt i nie znalazłam żadnego o tym, jak tuszujesz swoje rzęsy. Być może jest to banalny filmik, ale jestem niesamowicie ciekawa jak je tuszujesz, że robią efekt sztucznych rzęs, taki jak w filmiku :)
Instagram photo by digitalgirl13 - #omg 🙈🙉🙉
- #omg
digitalgirl13 digitalgirl13
jinxi06 - jinxi06 Ake przecież tu widać ze to zdjęcie jest jakoś zmodyfikowane..a ona sama ma z 12lat? Moze jej obecny zadek nie jest w 100% naturalny ale bez przesady... Ktoś widział w ogóle ciemnoskora z płaskim tylkiem???
bulinciaa - bulinciaa @juliajuliannajulie photoshopem, na pierwszym zdjęciu jest tylko jej twarz...
wokulska - Kasia Haniu mozesz polecic jakies fajne legginsy na treningi? Wymarzylo mi sie cos wygodnego, ale chcialabym zeby tez bosko wygladalo :D Tak do 200 zl...
digitalgirl13 - digitalgirl13 @wokulska reebook, adidas - nike są okropnie drogie i wzory średnie, puma jakościowo kiepska we wszystkich ciuchach od nich poszły mi nitki w pierwszym praniu :/ no a z droższych to tylko @labellamafiabrasil
anjaaaaass - Ania Łysik To zdjęcie to fake
_haniek_ - Hania Zobaczcie na pierwszym zdj na szyję. Widać że to photoshop!
patrycjaap94 - Patrycja Zeby tylko to byla prawda.
Instagram photo by digitalgirl13 - Wszyscy czekają na dostawę i nowe gabki i nowe pędzle ktore mam nadzieje ze beda w ciagu 1,5tyg (nie mam na to wpływu czekam tak jak i Wy :( ) a tym czasem takie rzeczy sie dzieją - testujemy, sprawdzamy - wiecie co? :) #nowosci #glamshop #pracawre #calyczas #niemalekko
- Wszyscy czekają na dostawę i nowe gabki i nowe pędzle ktore mam nadzieje ze beda w ciagu 1,5tyg (nie mam na to wpływu czekam tak jak i Wy :( ) a tym czasem takie rzeczy sie dzieją - testujemy, sprawdzamy - wiecie co? :) #nowosci #glamshop #pracawre #calyczas #niemalekko
digitalgirl13 digitalgirl13
patriciacbl - Patrycja @digitalgirl13 jest w arkadii w waw :)
chlt_pl - chlt_pl Potwierdzam, jest w arkadii
brevka_studio - Stylistka brwi coś mi tu pachnie....
cmstyl - cmstyl Też potwierdzamy, że jest w Arkadii! W międzyczasie zapraszamy do nas po biżuterię! :) 💎
simplyredgirl - Renata Lewandowska Jest w Promenadzie, dzisiaj "macałam " Naked3
martisticm - martisticm @aga_he w Warszawie póki co widziałam w Sephorze (na rogu Nowego Światu i Jerozolimskich) palete Naked 3 za bodajże 199zł - ale nie było szafy tylko kilka sztuk na stojaku. I nikt się nie interesował:)
aga_he - aga_he @martisticm ja chyba się skuszę 😊. W ostatnich dniach grudnia ma być w Sephorze promocja 30% na wszystko więc cena będzie niezła 😃
Instagram photo by digitalgirl13 - Skoro sa na nich koszulki to znaczy ze istnieją (???) 😍🙈 #prawdziwifaceci #superman #batman #testosteronpower #gdzie a może sobie taka kupie :/... :P
- Skoro sa na nich koszulki to znaczy ze istnieją (???) #prawdziwifaceci #superman #batman #testosteronpower #gdzie a może sobie taka kupie :/... :P
digitalgirl13 digitalgirl13
_martitta - Marta Natalia Batmannn rzadzi haha tez z sinsay mam :D ale taka supermena by mi sie przydala :(( tylko skad takie?! :(
wokulska - Kasia Mnie się marzy koszulka z taką grafika jaka dziś dodałam na profil: Superman i Wonder Woman, ale nie mam pojęcia jak to zrobić żeby nadawało się na treningi 🙍
hrabia_ - Mateusz Jancz @digitalgirl13 lewa strona ! Musze w taka zainwestować ;)
boncia32 - boncia32 Zajebiste szczególnie ta supermana ♡
atagatka - Agata R-W Mój syn ma supermena 😜
digitalgirl13 - digitalgirl13 @hrabia_ o matko ^^ chyba dobrze ze nie trenuje w Twojej okolicy :P byloby na czym zawiesic oko ;)
martynakoter - Martyna Koter Haniu, kiedy wejdą do Twojego sklepu nowe pędzelki i te, których zabrakło w sprzedaży???... Wspominałaś kiedyś o drugiej połowie listopada...
digitalgirl13 - digitalgirl13 @martynakoter cały czas czekamy na dostawę niestety teraz nie mam na nic wpływu ale myśle ze dobry tydz jeszcze
Instagram photo by digitalgirl13 - Flakoniki od 30ml sa przeslodkie :D kupuje 30 Bo I tak mam za duzo :P chociaz cena w przeliczeniu boli - w super pharm jest promocja #rihanna #rebelfleur #thebeat #burberry
- Flakoniki od 30ml sa przeslodkie :D kupuje 30 Bo I tak mam za duzo :P chociaz cena w przeliczeniu boli - w super pharm jest promocja #rihanna #rebelfleur #thebeat #burberry
digitalgirl13 digitalgirl13
digitalgirl13 - digitalgirl13 @allisfulloflove_ powacham przy okazji :)
allisfulloflove_ - Patrycja 🗻 ❄ ⛺ 🏂 🌋 Z tego co pamiętam Ewa @redlipstickmonster wspominała o burberry body jako taki jesienny zapach :)
martitta72 - Marta Kasikowska Haniu kiedy bedzie premiera nowej gąbki ?:)
digitalgirl13 - digitalgirl13 @martitta72 powinny byc do mikołajek
miskejt - miskejt The beat uwielbiam! Jaka cena za taka flaszke?:>
candykillerr - candykillerr the beat ...zapach wakacji :) zawsze kupuje 75 ml...jaaa lubie duze:D a body jak na moj nos jest malym smierdziuszkiem :P
Instagram photo by digitalgirl13 - W piątki można szaleć ;)
- W piątki można szaleć ;)
digitalgirl13 digitalgirl13
gogi_nl - gogi_nl Witam Haniu , zamówiłam niedawno pędzle glambrush , chciałam zobaczyc jak prawidłowo je czyścić , lecz link który był dołączony do pędzli niestety jest nieaktualny :) czyszczenie gąbeczki znalazłam :) pozdrawiam
digitalgirl13 - digitalgirl13 @gogi_nl wszystko jest na pewno aktywne sprawdz czy dobrze wpisujesz linki - filmy sa tez dostepne na facebooku sklepu
gogi_nl - gogi_nl Ok dziękuje Haniu, zaraz sprawdzę jeszcze raz :) pozdrawiam
jatojatoja - jatojatoja Na czole nie wygląda za ładnie! Ale reszta malinowo :)
maggie.or.7 - Maggie Or Kim Kardashian ;)
agusiaczek24 - agnieszka bo @digitalgirl13 haniu jaki polecasz roświetlacz
xxzuza - xxzuza Piekna ❤️
madleenmua - Magda Piękna! :) 😍
Instagram photo by digitalgirl13 - Dzis na tapecie #maybelline #fitme #anti #shine #stick #test ukaże sie w przyszła środę :) #youtube
- Dzis na tapecie #maybelline #fitme #anti #shine #stick #test ukaże sie w przyszła środę :) #youtube
digitalgirl13 digitalgirl13
kobiecy_zakatek - Kobiecy Zakątek Cieszę się niezmiernie że zaczęłas wrzucac filmiki tak często :*
wokulska - Kasia @nieobliczalnaedzia Nie brudza się praktycznie wcale, one są z takiego sliskiego tworzywa które nie łapie pylkow etc, dla porównania np rączki w Hakuro są trudniejsze do utrzymania w czystości 😊
digitalgirl13 - digitalgirl13 @nieobliczalnaedzia zdecydowanie mniej niż czarne/matowe
nieobliczalnaedzia - Edyta Fudali @pani_agnieszka @wokulska @digitalgirl13 bardzo dziękuję wszystkim Wam za odpowiedz :-D Buziaki <3 :-*
joannitte_ - Joanna Mam ten podkład od roku i nie mogę się zdecydować, czy spróbować czy dać sobie spokój i posłać w świat... Czekam na film :-)
magdalenaswobodnie - magdalenaswobodnie Chciałam dziś kupić ale nie mogłam dobrać odcienia. .
martynakoter - Martyna Koter Czekam z niecierpliwością na test, bo zainteresowana nim jestem przyznaje.. ;)
magdalenaswobodnie - magdalenaswobodnie Robiłam kilka podejść ale kolorystyka zupełnie nie dla mojej cery :(
Instagram photo by digitalgirl13 - Ja uciekam na trening a Was zapraszam na film :) #youtube
- Ja uciekam na trening a Was zapraszam na film :) #youtube
digitalgirl13 digitalgirl13
apiaq - apiaq @digitalgirl13 sorki Haniu, ale nie lubie jak ktoś generalizuje i narzuca mi swoje zdanie. To niczyja sprawa czy ja mam czas rano czy nie :) i kiedy wole cwiczyc. Pozdrawiam! :**
pianeczkaaa - pianeczkaaa Świetny filmik ! Musze kupić te folie ;-)
black_insidee - black_insidee @digitalgirl13 nie widze tych filmikow na koncie youtube :\
digitalgirl13 - digitalgirl13 @blackgabby_doll no na moim są :)
black_insidee - black_insidee @digitalgirl13 ale numer! Jak wchodziłam na Twoje konto to ostatni filmik jaki byl to "pierwsze wrażenie Catrice Nude" nie miałam żadnych powiadomien w subach ... teraz wpisalam Twoj nick na youtube i szukałam filmiku i był ... I dopiero teraz na Twoim koncie wyskoczyly 4filmiki ktorych nie widzialam i nie bylo ich w subach :\
dagmara.maria - dagmara.maria Super filmik :D już widzę je na moich paznokciach <3