Open menu
Switch to grid Switch to list Go back
digitalgirl13's Instagram Profile

digitalgirl13

@digitalgirl13

Instagram photo by digitalgirl13 - Chcialyscie zamiennik f86 z sigmy? Sie robi :) robi sie tez glamsponge i glamglove do mycia pedzli :) #workhard #work
- Chcialyscie zamiennik f86 z sigmy? Sie robi :) robi sie tez glamsponge i glamglove do mycia pedzli :) #workhard #work
digitalgirl13 digitalgirl13
missingdream2 - Barbara Czuje się załamana. trochę minie zanim kupie zestaw, a tu wciąż dokladasz cudnych nowości! 😉 jak juz się zbiore z zamawianiem to tych pędzli Będzie ze sto xd
anjasstyle - Anna Ha, będzie gąbka tak jak chciałam :D
annatom86 - Anna Tomulewicz Hmm moze cos jak f25 sigmy? I grzebyczek do rzes jak inglota?
loveandlovelynails - Ola Chacińska grzebyczek do rzęs inglot <3
ludka_86 - Angelika Ludera Super! Już sie nie mogę doczekać 😍😍😍 im więcej u Ciebie nowości tym u mnie mniej na wadze! Zamiast w puste kalorie inwestuje w pędzle 😁😁😁
digitalgirl13 - digitalgirl13 @ludka_86 ja kiedys dawno temu za sukcesy wagowe kupowalam Cienie z inglota wiec to Dobry system :P
holivaibz - holivaibz oooojjjaaaa tyle nowości wspaniałych, kochana Hania ❤
loveandlovelynails - Ola Chacińska Hania dodawaj dużo zdjęć nowości :*
Instagram photo by digitalgirl13 - #avon #ultrabold #ultracolour #lipstick
- #avon #ultrabold #ultracolour #lipstick
digitalgirl13 digitalgirl13
maary_wu - Mary Woźniak No jestem bardzo ciekawa bo niestety katalogi nigdy nie oddają kolory
bertkashow - 💄💅BertkaShow 💪👊✌️ Hania znowu kusisz ❤️💄👄
annanulaa - Anna Kuzminska o jezu pieknie! kiedy bedzie jakia test na żywo czy coś:) ?
maaalwaaa - Malwina I zas bd wydatek! Po twoim poprzednim filmiku o szminkach z Avonu zamowilam az 5! I uwielbiam je! Czekam z niecierpliwoscia na nowy ;-)
m_robaczek - m_robaczek Na male paznokietki polecam lakiery colortrendu avonu ;)
Instagram photo by digitalgirl13 - U u u kto jeszcze czekał na te cuda? W pryszlym tyg na makeup tv próbki kolorów w moim wykonaniu #avon #ultrabold #boldlipstick
- U u u kto jeszcze czekał na te cuda? W pryszlym tyg na makeup tv próbki kolorów w moim wykonaniu #avon #ultrabold #boldlipstick
digitalgirl13 digitalgirl13
annagurdak - Anna Gurdak Z przyjnoscia obejrze :)))
saniiczek - 💎❤ Martyna Sanik ❤💎 Moze nagrasz jakiś filmik o iphone ? Chciałabym wiedzieć jak sie dla Ciebie sprawdza i czy warty jest swojej ceny? :)
digitalgirl13 - digitalgirl13 @saniiczek o lol nie to juz jak dla mnie przeginka :) nie czuje totalnie tego :P czulabym sie strasznie głupio
dzastiinaa - dzastiinaa pewnie najlepiej się czujesz mówiąc o kosmetykach, ale vlogi z wakacji i różne przepisy były wręcz bezbłędne i fajnie sie je oglądało, więc pewnie i w tym odnalazłabyś się :P
digitalgirl13 - digitalgirl13 @dzastiinaa tak ale ja obecnie nie robię nic wartego nagrania - pracuje trenuje i śpię, dietę tez mam raczej mało ciekawa :P kurczak, brokuły, ryż :P
warcys - Snapchat: niewiemjakie Ile kosztują? :) @digitalgirl13
ulka_ku - Ulka_Ku @digitalgirl13 ja mam dodatkowo szpinak i serek wiejski... :))
silver_shadow35 - Neska @warcys cena bez kuponu 20,99zł, dostępne od katalogu 12, cena regularna 33,00zł #Bold edycja limitowana
Instagram photo by digitalgirl13 - A jak sie z moja trecowa bluza pięknie komponują ^^ gdyby nie to ze właśnie wróciłam z treningu chyba bym poszła :P #workhard #gloves #trecteam #trecwear #playhard #realwomanliftheavy #thinkpink
- A jak sie z moja trecowa bluza pięknie komponują ^^ gdyby nie to ze właśnie wróciłam z treningu chyba bym poszła :P #workhard #gloves #trecteam #trecwear #playhard #realwomanliftheavy #thinkpink
digitalgirl13 digitalgirl13
digitalgirl13 - digitalgirl13 @wokulska no raczej i do tego. Dodają mocy :P
wokulska - Kasia @digitalgirl13 kupilam juz przez Ciebie rekawice z Treca, odtwarzacz Sony, a na te bluze od dawna sie juz czaje :D
digitalgirl13 - digitalgirl13 @wokulska jest bardzo milusia, gruba i super jakościowo - rękawice gloves tez polecam - moje trecowe zajechalam a te sa z neoprenu i mogę je po każdym treningu myć :)
chlt_pl - chlt_pl Mialam wczesniej napisac, ze nasz super postawe, proste piekne plecki, brawo :)
wokulska - Kasia @digitalgirl13 super dzieki za info! Musze tez kupic nowe buty na fitness, jak mozesz polecic cos fajnego to bede wdzieczna ;)
lolaluimarman - Doria MM 👏👏👍❤️
digitalgirl13 - digitalgirl13 @wokulska sama szukam - lubię reeboki :)
olagadzicka - olagadzicka Szkoda tylko, ze te bluzy takie drogie są :( wyglądają świetnie !!!
Instagram photo by digitalgirl13 - Zakupy - glam glow kocham każda i tylko tej mi brakowało mam nadzieje ze będzie super - a GoodSkinLab ma super recenzje na zagranicznym YT, ja sama miałam kilka próbek i były 😍 mialyscie? #goodskinlab #glamglow
- Zakupy - glam glow kocham każda i tylko tej mi brakowało mam nadzieje ze będzie super - a GoodSkinLab ma super recenzje na zagranicznym YT, ja sama miałam kilka próbek i były mialyscie? #goodskinlab #glamglow
digitalgirl13 digitalgirl13
fmnwwhn - karolcia mam z-pore, zużyłam już z 6 opakowań.. chodź, trzeba uważać i nie na codzień
paulina_1916 - paulina Glamglow Uwielbiam!!!
dagilovesireland - dagilovesireland Chętnie wysłucham twojej opinii
drwiacamicha - Michalina Ja mam takie serum-krem na przebarwienia i blizny po trądziku z GoodSkinLab, jestem bardzo zadowolona jest to moje kolejne opakowanie i widzę OGROMNĄ różnice. Polecam dla osób z problemami na twarzy
digitalgirl13 - digitalgirl13 @drwiacamicha kupie to serum na zimę :)
eciapeciaa - eciapeciaa Wow, zazdroszczę. Też by mi się przydało coś takiego pod oczy :)
makeupandlookk - makeupandlookk To genialna firma wygrałam kiedys krem i jestem nim zachwycona :) tez pokazywałam go w moim filmiku;) polecam! Niestety cena jest wysoka!
digitalgirl13 - digitalgirl13 @eciapeciaa po 1 użyciu GG pod oczy jestem zachwycona i jest aż na 24 razy bo pol porcji wystarcza spokojnie
Instagram photo by digitalgirl13 - Korki style #dlatego #jezdze #sama #nikt #nie #wytrzymuje #iggy #azaela #rita #ora #black #widow
- Korki style #dlatego #jezdze #sama #nikt #nie #wytrzymuje #iggy #azaela #rita #ora #black #widow
digitalgirl13 digitalgirl13
katarzynapozniak - Katarzyna Poźniak piękne rzesy ♥ zdradź proszę jaki to rusz :-)
lonelyrun - 18, Poland. @digitalgirl13 jakiego tuszu do rzęs użyłaś? Rzęsy wyglądają zjawiskowo i jednocześnie naturalnie! Z góry dziękuję za odpowiedź (;
digitalgirl13 - digitalgirl13 @lonelyrun @katarzynapozniak ten z inglota którego test wczoraj wrzuciłam
paaola_na - Pauli Na Rzęsy jak firany,jaki tusz?który z inglota?
malazlosnica - Martyna 💄💋🍓 @digitalgirl13 zawsze miałaś takie długie rzęsy czy to Zasługa odzywki?;)
digitalgirl13 - digitalgirl13 @malazlosnica po tacie ;)
liiidusia - Lidia Jesteś piękna, video wymiata :-)
Instagram photo by digitalgirl13 - In love 💗💗💗 #trecwear najlepsze jakościowo ciuchy sportowe ever ^^ #trecteam #pink #hotpink
- In love #trecwear najlepsze jakościowo ciuchy sportowe ever ^^ #trecteam #pink #hotpink
digitalgirl13 digitalgirl13
digitalgirl13 - digitalgirl13 @sylwiawarda lol na pewno nie
agakaaa - Aga Ka Swietnie lezy na Tobie! :) wlasnie mialam na oku cos z Adidasa, ale po Twoim poleceniu skusze sie na Treca:) szukam czegos wytrzymalego na pocenie sie na silowni :)
digitalgirl13 - digitalgirl13 @agakaaa szkoda kasy na adidasa jesli chcesz coś bardzo porządnego jakościowo - polecam ciuchy z trecka
agakaaa - Aga Ka @digitalgirl13 tak wlasnie myslalam skoro jakosc prawdopodobnie duzo lepsza, a w sumie Trec o polowe tanszy, bo nie placi sie za marke:)
digitalgirl13 - digitalgirl13 @agakaaa czy ja wiem czy o polowe ta bluza tez prawie 200
digitalgirl13 - digitalgirl13 @agakaaa i są made in POLAND jesli ktoś na to zwraca uwagę :)
agakaaa - Aga Ka @digitalgirl13 przejezyczylam sie, np Adidas 269, a Trec 189 :) poniedzialki nie sluza mysleniu :P
digitalgirl13 - digitalgirl13 @agakaaa no tak ale jakoś nie do porównania :) i o to chodzi
Instagram photo by digitalgirl13 - Rozświetlający - jutro lub w poniedziałek nagram test #drorenaeris #provoke #radiance #fluid lepiej żeby był dobry bo drogiiiii jest :/
- Rozświetlający - jutro lub w poniedziałek nagram test #drorenaeris #provoke #radiance #fluid lepiej żeby był dobry bo drogiiiii jest :/
digitalgirl13 digitalgirl13
alicjarozanska - Alicja Nałożyłam ostatnio w drogerii tylko wzięłam do cery normalnej i zrobił mi się różowy na twarzy a potem wrócił do pierwotnego stanu, nie wiem czemu tak. :(
19an92 - Ania Czekam niecierpliwie :)
agu_blog - Agu Ja mam wersje matujaca i kocham😍 czekam na test bo ta wersja tez za mną chodzi :)
gewura - Magdalena Gruszecka Właśnie wczoraj odkryłan je w Hebe. Czekam niecierpliwie na test bo mam ochotę na taki sam
thejossy9j - thejossy9j Kupiłam go w środę. Dobry Haniu, tylko ciemny. Najjaśniejszy wzięłam, i jest jak nc25/30. Czekam na Twoja opinie
digitalgirl13 - digitalgirl13 U a ja najciemniejszy wzięłam bo wydawały mi sie jasne dość @thejossy9j
magdap_96 - Magdalena Piątkowska Haniu podkład ciemnieje strasznie :< krycie też ma słabe
Instagram photo by digitalgirl13 - I jeszcze neoprenowe "koło" czy tez klosz ;) tez jest duuuza i robi wrażenie ale raz sie żyje czemu nie :) #mosquito #fashion #skirt #girl
- I jeszcze neoprenowe "koło" czy tez klosz ;) tez jest duuuza i robi wrażenie ale raz sie żyje czemu nie :) #mosquito #fashion #skirt #girl
digitalgirl13 digitalgirl13
yvoonka - Yvonka Olczak Mam podobną tylko trochę krótszą i z gildii w Gdańsku :3 ale to co trzeba przyznać tym spódnicom to naprawdę przykuwają uwagę innych 😝
madzia_alicja_natalia - Madzia Natalia Troche za dluga jak dla mnie
agapantgirl - Agapant Girl Haniu wygladasz super! Proponuje sprobowac w polaczeniu z topami typu crop ;-)
zadzioraa - zadzioraa Swietna. Gdzie taka mozna dostac? :)
digitalgirl13 - digitalgirl13 @agapantgirl no właśnie Mam dwa czy trzy tu tylko szybko przymierzalam po otwarciu paczki :P jak widać ani butów ani makijażu Lol a włosy prosto spod prysznica :P
callbatmanblog - Basia Mam identyczna boska jest ;) wygladasz ślicznie ;)
Instagram photo by digitalgirl13 - Właśnie zamówiłam różowe :))) nie mogę sie doczekać :) #gloves @glovegirl #happygirl #glove #fitness #train #shopping
- Właśnie zamówiłam różowe :))) nie mogę sie doczekać :) #gloves @glovegirl #happygirl #glove #fitness #train #shopping
digitalgirl13 digitalgirl13
dagilovesireland - dagilovesireland Zielone mega🐉🐊🐲
arvensis1 - Aleksandra Bryndza @szatynkowa tylko ty widzisz swoje komentarze
kocjana - kocjana @szatynkowa Hania wrzuciła informacje do filmiku, ze tak może być :-)
digitalgirl13 - digitalgirl13 @szatynkowa tylko dla Ciebie o czym było napisane w filmie :)
digitalgirl13 - digitalgirl13 @zanciol13 ze stronki oficjalnej - wysyłają do pl za 5$ :)
zanciol13 - Zaneta Kubaszewska O wow! Super! :D dziekuje za info! :) jak wroce z Niekiec, to koze w koncu sobie zamowie :)
pau_rajczyk - Pau Z jakiej stronki? Bo ja mam juz okropne odciski :-( nie wiem czemu ale Twoje publikaje tytaj mi sie nie wyswietlaja :-( (to tak przy okazji)
pau_rajczyk - Pau Juz widze z jakiej!! Nie dowidzam czasami haha
Instagram photo by digitalgirl13 - Juz dostępne na www.glam-shop.pl - dowiadujecie sie jako pierwsi :) #glambrush #nowosci #glamshop
- Juz dostępne na www.glam-shop.pl - dowiadujecie sie jako pierwsi :) #glambrush #nowosci #glamshop
digitalgirl13 digitalgirl13
blacksideofweronika - Weronika Hamulczuk Świetnie się prezętują ;) Haniu czy masz może w planach filmik o paint potach z mac'a? Bo zastanawiam się nad kupnem ;)
digitalgirl13 - digitalgirl13 @blacksideofweronika tak ale nie wiem kiedy :/ aktualnie mam niedoczas :(
oliwiapaprocka3 - oliwiapaprocka3 Zamówienie poleciało właśnie pytanie zrobisz Hanno. Jakiś filmik jak.je prac i o nie dbać ;)
gicirillaa - Małgosia Dz @digitalgirl13 jeeeejuu nie sądziłam ze rzeczywiście stworzysz tę miniaturkę 217 🙉 cieszę że udało mi się namówić Cię i że w końcu taki pedzel istnieje! Juz sie nie moge doczekać jak go zamowię i wyprobuję 👏 gratuluję ☺️👍 i w imieniu posiadaczek małych oczu dziękuję za niego !!
digitalgirl13 - digitalgirl13 @naileditwarsaw każdy klient dostaje indywidualny link do takiego filmu :]
digitalgirl13 - digitalgirl13 @gicirillaa żebym wiedziała jak wymienić Twój nick na pewno byś go w filmie usłyszała :) ❤️
emikol1 - emikol1 Dostałam moje zamówione pedzle są cuuudowne!!!@ Dziękuję :)
Instagram photo by digitalgirl13 - Juz nigdy nie spojrze na kurczaka tak samo... 😜😂😁
- Juz nigdy nie spojrze na kurczaka tak samo...
digitalgirl13 digitalgirl13
nomoreblond - nomoreblond Pomysl sobie teraz ze musisz go nafaszerowac.... :)
alessandrakce - Aleksandra A u mnie dziś wersja na latynosa...czyli z rożna 😋😋😋
sunny_magdalena - sunny_magdalena Hihi to jyz zawsze jak zobacze kurczaka w sklepie bede chichotac!
apiaq - apiaq Hania mistrzunio :))
Instagram photo by digitalgirl13 - Wyglada kartonowo ale jest pycha :) babeczki wytrawne gryczane z cebulka I kuleczki z udzca indyka na ostro... Tylko warzywka brak :( #omomom #afterworkoutmeal #cleaneat #food #hungry #postworkout
- Wyglada kartonowo ale jest pycha :) babeczki wytrawne gryczane z cebulka I kuleczki z udzca indyka na ostro... Tylko warzywka brak :( #omomom #afterworkoutmeal #cleaneat #food #hungry #postworkout
digitalgirl13 digitalgirl13
wroobela - Ola Wróbel a nie jest za suche? mi brakuje sosiku, choćby na jogurcie
digitalgirl13 - digitalgirl13 @wroobela nie jem nabiału a Ty rób jak uważasz :)
wroobela - Ola Wróbel @digitalgirl13 jak nie jest za suche to oki ale pewnie można jakiś sosik bez nabiału zrobić
alessandrakce - Aleksandra 😋😋😋😋😋
agasalewska - Agnieszka Salewska @digitalgirl13 moglabys napisac wiecej o twojej diecie!
czarneckaj - Joanna Czarnecka Poproszę o przepis :)
agtluz - agata mnie tez ciekawi taka dieta bez nabiału, chyba powinnam jej sprobowac :-)
digitalgirl13 - digitalgirl13 @agasalewska @agtluz mam indywidualny tryb żywienia dobrany pod wiele czynników nie ma sensu za bardzo wchodzić w szczegóły 😌
Instagram photo by digitalgirl13 - #korki #we #wtorki
- #korki #we #wtorki
digitalgirl13 digitalgirl13
maniabbe - Mania BBe olaboga jaka mina chyba to jest duży korek ;)
chlt_pl - chlt_pl Ja w USTCE malej pipidówie stalam w korku 40min, bo popadal deszcz i zalalo miasto i ludzie uciekali :/
niedziekujee - Ewelina Wołoszczuk Hania...czekam na dostawę pędzli w glam-shopie (;
wroobela - Ola Wróbel Też nie lubię korków
crazylittlelady1 - Crazy Little Lady A ja jechałam do lekarza i wrócili mnie po 40 min stania w korku bo się nie da przejechać bo Tour the Pologne.
digitalgirl13 - digitalgirl13 @niedziekujee jutro w ciagu dnia powinny byc dostepne na glam shop :)
niedziekujee - Ewelina Wołoszczuk @digitalgirl13 dziekuje za informacje! Mam nadzieję, że dla każdego wystarczy po tym Twoim pedzelku. Tuba (etui) do pędzli jest przesliczna i przekobieca do tego połączona z wyraźną nutą elegancji. PS Przepaszam, że zwróciłam sie tak bezpośrednio, po imieniu...ale to ze szczerej sympatii. PS 2 Jesteś moją inspiracją. Dziękuję. PS 3 Jesteś piękna, Haniu! Pozdrawiam :))
digitalgirl13 - digitalgirl13 @niedziekujee to ja dziękuje ze jesteś :*
Instagram photo by digitalgirl13 - Ostatnie :) ta sukienke chyba dam przerobic jest taka ladna #bodyunderconstruction #waightloss @traintoamaze @trainforfitspo
- Ostatnie :) ta sukienke chyba dam przerobic jest taka ladna #bodyunderconstruction #waightloss @traintoamaze @trainforfitspo
digitalgirl13 digitalgirl13
wheremi93 - Anna Bardzo Cię lubię nie obraź się za ten komentarz ale ją jestem o połowę mniejsza od Ciebie a spodnie noszę 40 górę 38 ( nie mam prawie biustu) więc dziwie się, że Ty piszesz o 40 i 36 :/
digitalgirl13 - digitalgirl13 @wheremi93 a kiedy miałyśmy sie okazje spotkać?
wheremi93 - Anna @digitalgirl13 widzę Haniu, że dla Ciebie to drażliwy temat i nikt nie może złego słowa powiedzieć:)(chociaż ja nic złego nie powiedziałam) Widać na zdjęciach które ostatnio wrzucasz np. W leginsach:)
majarosana - majarosana Piękne efekty! ♡♡♡♡
apiaq - apiaq Haniu, ogromnie ci gratuluje!!! Tak trzymaj. Ją tez walczę i wiem, że dam radę.
stellastrug - Stella Strug @digitalgirl13 WAŻĘ A NIE WARZĘ...
pau_rajczyk - Pau Haniu...kochana. Dla mnie bylad,jestes i bedziesz piekna!!<3 U mnie 25kg mniej w rok,rzucilam tez palenie i zostalam wegetarianka. Ciesze sie ogromnie z Twoich i moich postepow! Teraz mam dodatkowe problemy bo mam problem z watroba ale sie nie poddaje i Ty pnij sie dalej. Jestes wspaniala! Mam nadzieje ze kiedys sie spotkamy!! <3