Open menu
Switch to grid Switch to list Go back
digitalgirl13's Instagram Profile

digitalgirl13

@digitalgirl13

Add to circle
Instagram photo by digitalgirl13 - #glamshop #glambrush #glamglove #glamsponge #glambox #promo #halloween
- #glamshop #glambrush #glamglove #glamsponge #glambox #promo #halloween
digitalgirl13 digitalgirl13
chochlikkornwalijski - chochlikkornwalijski Mam nadzieje, ze przed świetami tez będzie jakaś promocja ;) bo teraz na koncie pusto ;d
gloriousjust_me - Justii 👑 @gogi_nl jest Hani film na YouTube jak umyć gabeczke prawidłowo. .
digitalgirl13 - digitalgirl13 @gogi_nl pojedynczo mozna kupic 24 z 27 modeli Bo po prostu 3 modele sie skonczyly :)
digitalgirl13 - digitalgirl13 @gogi_nl dostaniesz z zamowieniem wszystkie Potrzebne informacje dot gabki :)
domciaboj - domciaboj Chyba poczekam na te 6 nowych modeli <3
marzensien - Marzena J. Haniu, a jak jest z dostawą za granicę? ?
digitalgirl13 - digitalgirl13 @marzensien niestety promocja dotyczy wysylki w pl niestety zagraniczne sa nawet trzy raZy drozsze :(
Instagram photo by digitalgirl13 - Potencjalnie nowy ksztalt gabek - sa chyba jeszcze lepsze #glamsponge
- Potencjalnie nowy ksztalt gabek - sa chyba jeszcze lepsze #glamsponge
digitalgirl13 digitalgirl13
digitalgirl13 - digitalgirl13 @sangria_166 beda beda razem z nowymi pedzlami :)
kachokach - Kasia Wojciuk @digitalgirl13 ja zajechałam swoja miesiąc ale naprawdę przechodziła codziennie masakrę i???? I dalej działa chociaż jest upackana od podkładu . Ale to nie jest wina gąbeczki 😃na różowa tez czekam😃😃😃
dorotii7 - dorotii7 Czarna jest super, chociaż pierwsze użycie masakra. Teraz jest ok, polecam
wroobela - Ola Wróbel czy kształt gąbeczki wpływa na sposób nakładania podkładu?
digitalgirl13 - digitalgirl13 @wroobela ta wygodnie sie trzyma i na bardziej płaska dupke wiec mam wrażenie ze zostawia ciut więcej podkładu ale moze to moja paranoja
roksanamarciniak - Roksana, 19 years. Poznań. ooo! Juz nie moge sie doczekać kiedy bedą w sprzedaży!:)
biernacka.aneta - Aneta Ja czekam na swoją pierwszą a tu zapowiad się koleja :-)
holivaibz - holivaibz fakt, szpic mógłby być odrobinę bardziej ostry, byłaby lepsza do korektora pod oczy:)
Instagram photo by digitalgirl13 - Czyż nie jest cudny 😻😻😻 pasowałby do naszej rodzinki idealnie #kot #egzotyczny #love #jestę #kociarą #kocham #zwierzaki
- Czyż nie jest cudny pasowałby do naszej rodzinki idealnie #kot #egzotyczny #love #jestę #kociarą #kocham #zwierzaki
digitalgirl13 digitalgirl13
majdingaa - Martyna Mika te kotki są najsłodsze na świecie :)
igaglowczynska - igaglowczynska @digitalgirl13 U nas problem z miejscem w aucie jest raczej, dwa foteliki dla dzieci plus kot między nimi, dla drugiego po prostu nie na miejsca....nasza kitka napewno by koleżankę drugą zaakceptowała :)
poproszenick - Agnieszka @digitalgirl13 U mnie też były 3 dni wojny jak przyniosłam drugiego kota,ale myślałam,że będzie gorzej :)
weronikaklorek - Weronika Klorek Egzotyki są najlepsze, polecam!
aaakotek - Kot Ja pamietam jak bylam mala i przynioslam z pola malutkiego kociaka. Moj sie tak nastroszyl ze mnie do domu nie chcial wpuscic nawet.
mejkapia - Sylwia @digitalgirl13 ja mam 5 kotow ;)
digitalgirl13 - digitalgirl13 @mejkapia i wszystkie w domu mieszkają czy są wychodzące?
mejkapia - Sylwia @digitalgirl13 wychdzace 4- ale spia i jedza i sa w domu jak chca :) i brytyjka w domu :)
Instagram photo by digitalgirl13 - Potreningowy - 40g wegli i 20g białka czyli ok. 200g ziemniaków i 100g indyka. Nie bójcie sie ziemniaków jesli nie łączcie ich z tłuszczem dodatkowo maja masę wit. C przez co super odkwaszaja organizm - tylko zielonego brak :( #afterworkout #postworkout #cleanfood
- Potreningowy - 40g wegli i 20g białka czyli ok. 200g ziemniaków i 100g indyka. Nie bójcie sie ziemniaków jesli nie łączcie ich z tłuszczem dodatkowo maja masę wit. C przez co super odkwaszaja organizm - tylko zielonego brak :( #afterworkout #postworkout #cleanfood
digitalgirl13 digitalgirl13
digitalgirl13 - digitalgirl13 @orchideamagiapiekna jak nie mam apetytu to daje np dużo curry czy kurkumy :)
wokulska - Kasia @digitalgirl13 Tak były też rzeczy tego typu. Powiedz a w jaki sposób przyrzadzasz sobie mięsko? Ja próbowałam gotowania na parze i grillowania ale niestety często wychodził mi z tego suchy twardy klocek a nie miękki filecik :-/
meegsii - meegsii @wokulska ja proponuje piec w rekawie z duza iloscia wody i przypraw:) albo z naturalnym sokiem jablkowym:)
chochlikkornwalijski - chochlikkornwalijski Chyba bym sie nie najadła taka mała miseczka :(
joankae - Joanna Ja ziemniaki gotuje na parze, nie ucieka z nich wit C i potas.
asimobeauty - Agnes Smacznego 😊
karolinapl93 - karolinapl93 a tak swoją drogą może jakiś filmik o odchudzaniu? ;)
olzzzia - Aleksandra @digitalgirl13 a zdradzisz kto ci układał dietę? Czy sama sobie narzuciłaś proporcje albo ktoś ci podpowiedział jak dobierac posiłki???
Instagram photo by digitalgirl13 - Jestem chora ale trening musi byc - czy mi sie opłaci to sie okaże ;) udanego poniedziałku wszystkim :* #workout #adidas #gowork #playhard
- Jestem chora ale trening musi byc - czy mi sie opłaci to sie okaże ;) udanego poniedziałku wszystkim :* #workout #adidas #gowork #playhard
digitalgirl13 digitalgirl13
mikha05 - Moniak O mamoo na jakich dopalaczach jedziesz ;)
digitalgirl13 - digitalgirl13 @mikha05 tajemnica :P
usia80 - usia80 Ja na treningu doznaje cudownego ozdrowienia, które trwa dopóki nie wyjadę ze stajni. 😉 Miłego wieczoru i dużo zdrowia 😃
gdzsupplements - ✅ GDZ SUPPLEMENTS Awesome! Please head over to our Facebook page and follow us! We will be sending some samples of our new pre workout 'Evolve' out to our Facebook fans! 💪
digitalgirl13 - digitalgirl13 @usia80 :P a ja prawie wszystko juz wypocilam :P
joanna.tym - Joanna T Hania super wyglądasz! Na tym zdjęciu jak osiemnastka! :)
digitalgirl13 - digitalgirl13 @yoannetym na więcej sie nie czuje ;)
Instagram photo by digitalgirl13 - Wszyscy nagrywaja daily vlogi I inne takie a moje zycie jest tak nudziarskie I przepelnione praca ze nie mialabym co pokazac... To mi daje do myslenia... ;))) #notrudno #ktos #musi #nie #ma #lekko #high #life
- Wszyscy nagrywaja daily vlogi I inne takie a moje zycie jest tak nudziarskie I przepelnione praca ze nie mialabym co pokazac... To mi daje do myslenia... ;))) #notrudno #ktos #musi #nie #ma #lekko #high #life
digitalgirl13 digitalgirl13
pumpkinlatteeee - Pumpkinlatttte E "nudne" sa najlepsze tak naprawde
juicyxdollx - x Agnieszka x Sadowska @digitalgirl13 zrobisz jakiś filmik z propozycją make upu na 100dniowke ? :D
tristezza01 - tristezza01 A ja na bezrobociu i szukam pracy, więc czasu mam w brud. Dlatego bardzo Cię proszę nagrywaj dużo bo tylko to mi poprawia humor :)
agnes518 - Agnieszka Pewnie już milion osób pytało o rzęsy ale jednak zapytam czy stosowałaś jakąś magiczną odżywkę??
kiniachnamakeup - Kinga Stankiewicz Ale ja Ci tych rzes zazdroszcze ! ;*
poproszenick - Agnieszka Hania lepiej być zapracowanym niż zrobić daily vlog z wypadu do parku :P
Instagram photo by digitalgirl13 - Mam to "cudo" od Polskiej premiery - kupiłam z sephorze w złotych tarasach i do dzis nie pojawił sie w żadnym filmie bo totalnie nie wiem co o nim myślec jest na prawdę fajny choć tak beznadziejny... Mialyscie do czynienia? #makeup #eyeliner
- Mam to "cudo" od Polskiej premiery - kupiłam z sephorze w złotych tarasach i do dzis nie pojawił sie w żadnym filmie bo totalnie nie wiem co o nim myślec jest na prawdę fajny choć tak beznadziejny... Mialyscie do czynienia? #makeup #eyeliner
digitalgirl13 digitalgirl13
misia3006 - misia3006 Chyba dobrze go określiłas jest tak fajny ze az beznadziejny ;)
weakpointblog - Sylwia Sajchta Jak się już nauczy nim obsługiwać to jest super! Ale raczej tylko dla wprawionej ręki.
krzyklablog - krzyklablog Mam podobnie 😄
milamis6 - Milena Niedźwiadek-Boguszewska Ja uważam że jest rewelacyjny. Żaden inny nie daje takiej czerni i nie robi tak precyzyjnej jaskółki. Do póki nie dopracowalam swojej metody to tez uważałam go za beznadziejny
kejt.kejt - Kasia Kurasz Mam go, ale niestety nie do końca ogarniam ;P
miskejt - miskejt Ja mam odpoeiednik z maybelline i jest nie do zdarcia
hania_chewbak - Hania Chewbak @miskejt jak odpowiednik wygląda? 😌 może też go zakupie?
gagatek89 - Agata Ojej dziwny produkt. Wygralam miniaturke na blogu ale jednego dnia go uwielbialam drugiego nie nawidzilam. Z reki nie do zdarcia z oka splywa kruszy sie, zeby nastepnego dnia poprostu nie dac sie zmyc. Hahaha nie wiem od czego to zalezalo.
Instagram photo by digitalgirl13 - O taka jestem ładna 😝😂😂😂 na YouTube nowy makijaż :) zapraszam
- O taka jestem ładna na YouTube nowy makijaż :) zapraszam
digitalgirl13 digitalgirl13
digitalgirl13 - digitalgirl13 @megamyszka staralm sie oddać tango twarzą :P
megamyszka - Ewa Walentowicz No i wyszło cudownie😀
adrysiakicia - Adrianna Haniu mam nietypowe pytanie 😂 mój T1 po umyciu pachnie kozą 🐐 tak wiem ze to włosie kozie ale czy to normalne że pachnie ? żeby nie powiedzieć ze śmierdzi 😮😂😂
digitalgirl13 - digitalgirl13 @adrysiakicia tak normalne czuc go najmocniej kiedy jest mokry z czasem to minie
monicca92 - Monika @digitalgirl13 napisałam do Ciebie wiadomość na priv ;)
digitalgirl13 - digitalgirl13 @monicca92 ale gdzie?
monicca92 - Monika Tutaj na Insta ;) Na stronie głównej w prawym górnym rogu kliknij na tę szufladke @digitalgirl13 :)
madzia12z - Magdalena Załuska końćóka tego filmiku poprawiła mi humor na cały dzień :) no i oplułam monitor xD
Instagram photo by digitalgirl13 - Cały czas testuje długość jej życia - 5tyg używana prawie codziennie - nie pęka, nie jest twarda, nie jest kluską - mało mydła, dużo płukania, ciepła woda nic poza tym... Myje zawsze przed użyciem :) #glamsponge
- Cały czas testuje długość jej życia - 5tyg używana prawie codziennie - nie pęka, nie jest twarda, nie jest kluską - mało mydła, dużo płukania, ciepła woda nic poza tym... Myje zawsze przed użyciem :) #glamsponge
digitalgirl13 digitalgirl13
digitalgirl13 - digitalgirl13 @joanna.selvan przecież nie napisałam że jest czysta a wyżej w komentarzach napisałam ze jest tuż PO nałożeniu makijażu
karolina_87ja_ - Caroline Burba✨ Dzięki za paczkę, moje pędzle i gabeczka przyszły. Jutro wielki test.kupiłam też z tego ostatniego katalogu pomadke i lakiery.😀😘
asia_szumi - Asia 🌸 Joanna Świetna jest ta gąbka ☺
natthick - natthick Haniu, nie bardzo wiem gdzie to napisać więc napiszę tutaj :) nie miałam do czynienia z beauty blenderem, ale wszystkie inne, tańsze gąbki przerobiłam. Twoja gąbka jest cudowna! Zamawiam dziś zapas kolejnych kilku, bo w razie gdyby coś stało się z obecną, muszę mieć zapas :) idealnie nakłada podkład, mycie jej to sama przyjemność i nie widzę na razie żadnych minusów :) gratuluję, jesteś świetna :) :*
digitalgirl13 - digitalgirl13 @natthick @asia_szumi nie pogniewam sie za recenzje na sklepie pod produktem :) ciesze sie ze ja lubicie ja tez lubie ^^ moze bedzie za jakis czas Nowy ksztalt :D
asia_szumi - Asia 🌸 Joanna @digitalgirl13 napisane 😁
roksanamarciniak - Roksana, 19 years. Poznań. @digitalgirl13 mam i chwale sobie! Ale chętnie kupiłabym w innym kolorze. Przewidujesz wprowadzenie jakiś, czy zostaną tylko i wyłącznie czarne?:)
digitalgirl13 - digitalgirl13 @roksanamarciniak zobacz dzisiejszy post tu na insta :)
Instagram photo by digitalgirl13 - Hmmm #mysza ? :) czy #kota 😻😁😍 w każdym razie ciśnienie niskie barometr niekorzystny ;))
- Hmmm #mysza ? :) czy #kota w każdym razie ciśnienie niskie barometr niekorzystny ;))
digitalgirl13 digitalgirl13
all_i_need_is_passion - all_i_need_is_passion Hah mój psiak tez ostatnio ciągle leży u szczytu schodów z nieprzeciętna minka - swoją drogą rozwala mnie tym
boncia32 - boncia32 Hehe jaka partyzantka :-D
mrslensss - Lena Piskorska Wygląda jak Mózg z bajki 'Pinki i Mózg' :D
xzoxiax - xzoxiax Słodziak :33 @digitalgirl13
kobiecy_zakatek - Kobiecy Zakątek @mrslensss haha faktyczne, masz racje :)
digitalgirl13 - digitalgirl13 @mrslensss @kobiecy_zakatek móżdżek to ona ma maleńki :P
Instagram photo by digitalgirl13 - 😁 chyba ze to Ci co chodzą na siłownie na 7.00 😁 oni w ogóle są dziwni 😁😝 miłego poniedziałku wszystkim :*** #poniedzialek #sotrue
- chyba ze to Ci co chodzą na siłownie na 7.00 oni w ogóle są dziwni miłego poniedziałku wszystkim :*** #poniedzialek #sotrue
digitalgirl13 digitalgirl13
koowalskaaaa - Klaudia Kowalska ej no przeciez mozna mi ufac!:)
milamis6 - Milena Niedźwiadek-Boguszewska Ja tez nie. Do mnie rano ''bez kija nie podchodz''
paulaniepaulina - Paula Paula Hihi, do mnie się najlepiej nie odzywać :D
digitalgirl13 - digitalgirl13 @maarllenn zatem trzymam kciuki 💪👊
digitalgirl13 - digitalgirl13 @milamis6 o tak syndrom poranka :P @paulaniepaulina
kachokach - Kasia Wojciuk @digitalgirl13 moj Luby i przyjaciółka maja syndrom : nie mów do mnie z rana 😁😁
Instagram photo by digitalgirl13 - 😁 chyba ze to Ci co chodzą na siłownie na 7.00 😁 oni w ogóle są dziwni 😁😝 miłego poniedziałku wszystkim :*** #poniedzialek #sotrue
- chyba ze to Ci co chodzą na siłownie na 7.00 oni w ogóle są dziwni miłego poniedziałku wszystkim :*** #poniedzialek #sotrue
digitalgirl13 digitalgirl13
dominikaczermak - Dominika Czermak Hania, święte słowa :)
mybeautyjoy - Joy Hahaha ja tez
orchideamagiapiekna - Ewa Mazurek i Dominika Golisz To chyba że mną nie jest dobrze :P
usia80 - usia80 Na siłowni najfajniej jest właśnie o 6:30-7. Potem to już jakoś leniwie. Ja może wrócę od listopada 😝
boboki_paploki - Monika @soniawrobel1987 o tym dzis gadalysmy
soniawrobel1987 - Sonia Wróbel @boboki_paploki tak, i tu to właśnie widziałam :))
Instagram photo by digitalgirl13 - Na małe zakupersy bardzo na "wygodnie" :) #ootd #adidas #orginalas w adidas online jest/było -25% moze ktoś jeszcze skorzysta :)
- Na małe zakupersy bardzo na "wygodnie" :) #ootd #adidas #orginalas w adidas online jest/było -25% moze ktoś jeszcze skorzysta :)
digitalgirl13 digitalgirl13
karolinasba - Karolina Skiba @digitalgirl13 postępy Twoje sa kosmiczne ! Niewiarygodne ! Gratuluje 😘
alulalu - Alicja Rozmus Woow, wyglądasz niewiarygodnie, może filmik? Byłbyy bardzo motywujący!
usia80 - usia80 @digitalgirl13 wyglądasz RewelacyjniE!!!!!!!!. Podziwiam i zazdraszczam 😍
thelookhunter - The Look hunter @tarekhijazi @aboutalook
sweetdream1512 - Marta Julia Popielarz Haniu Ty chudzinko! Jesteś moim idolem we wszystkim :)
Instagram photo by digitalgirl13 - Nagrałam tutorial 😁😁😁#YouTube #szok #makijaz #mialaczas #ifrajde #lovemakeup
- Nagrałam tutorial #YouTube #szok #makijaz #mialaczas #ifrajde #lovemakeup
digitalgirl13 digitalgirl13
digitalgirl13 - digitalgirl13 @solidaryexpensivee z sally hansons czy jak tam sie to pisze
boncia32 - boncia32 Piękna jak zawsze...
ewelina_kielpinska - Ewelina Kiełpińska Jaki to kolor lakieru sally hansen? Piękny :-)
dziewczynanagranicy - dziewczynanagranicy Haniu jaki masz model iphone i ile gb?
digitalgirl13 - digitalgirl13 @ewelina_kielpinska candy pink czy coś takiego :)
digitalgirl13 - digitalgirl13 @dziewczynanagranicy 5s 16gb
dziewczynanagranicy - dziewczynanagranicy @digitalgirl13 dziękuję 😉
Instagram photo by digitalgirl13 - Cudny piatkowy wieczor - ferwex kanapa I koc w ramach krotkiej przerwy w pacy... A co Wy robicie? Jak zdrowko? Jakie plany na weekend? #piatek
- Cudny piatkowy wieczor - ferwex kanapa I koc w ramach krotkiej przerwy w pacy... A co Wy robicie? Jak zdrowko? Jakie plany na weekend? #piatek
digitalgirl13 digitalgirl13
czekoladowamalina20 - Arleta Arleta Ja choruje przed tv i czekam na kac Wawa...
tristezza01 - tristezza01 A ja właśnie wróciłam z kina z filmu, , Służby specjalne `` i teraz też teraflu i spać ;) zdrowka życzę ;)
ilona_ok - Ilona U mnie też kiepsko :( cały tydzień na zastrzykach antyhistaminowych i lekach przeciwalergicznych. Cierpliwie czekam, aż mi w końcu przejdzie :( Dużo zdrówka, Hanuś 😘
edybowska - Ewa Dybowska Wszyscy chorzy? Ja właśnie antybiotyk wzięłam. Zdrówka!
missisipigrl - missisipigrl Ojj az mnie skreca jak pomysle o smaku tego cholerstwa 😨😵😨
usia80 - usia80 @digitalgirl13 duużo zdrówka! Mój piątkowy wieczór cudowny jak zawsze gdy jestem w stajni 😍
amrowka - Mrufka Ja właśnie po przeziębieniu. Ale jak widzę, to chyba wszystkich bierze. Co za czas. Zdrowia!
Instagram photo by digitalgirl13 - Film juz dostępny na digitalgirl13  podaje link tez tutaj: http://youtu.be/aAGdLhQHbTg #glamsponge #glamshop
- Film juz dostępny na digitalgirl13 podaje link tez tutaj: http://youtu.be/aAGdLhQHbTg #glamsponge #glamshop
digitalgirl13 digitalgirl13
osia2013 - OSIA @digitalgirl13 dziękuję:)
paulamackowiak - Paula Maćkowiak ☟☟ @digitalgirl13 mam pytanie czy jest jakiś filmik jak nakładać podkład przy użyciu glamsponge?:)
basia989 - basia989 Haniu, nie zachęcasz tym filmikiem absolutnie. Ja jednak preferuje inwestycje w produkty, które nie są tak wymagające jak seria glam. Moczenie, odciskanie, moczenie, odciskanie... To samo z pędzlami, umyj tak a nie tak, nałóż odżywkę, kup specjalny szampon... Za dużo zachodu i zabawy, a szkoda. Pozdrawiam :-)
basia989 - basia989 a, jeszcze jedna kwestia. Płukanie gąbki samą wodą? Używanie mydła raz na kilka myć? Przecież to jest okrutnie niehigieniczne....
soalisoon - soalisoon Ta klucha jest rewelacyjna! Czailam się na bb i teraz wiem, że na pewno go nie kupię. Przeczytałam tylko info dołączone do zakupu i nie miałam problemów. Dziwi mnie trochę to, że komuś coś nie działa, bo logika podpowiada co zrobić. Żaden problem. Mylam jeleniem w kostce i jest spoko. Jest przemiła w używaniu, czad :)
digitalgirl13 - digitalgirl13 @basia989 to jest tylko kwestia pierwszego namoczenia tworzywo jest specyficzne I musi nabrac swoich wlasciwosci przy pierwszym moczeniu
kachokach - Kasia Wojciuk @basia989 przecież nikt Ci nie każe tego kupować !!! @digitalgirl13 kupiłam 2 i jestem bardzo zadowolona !!!!💋❤️
digitalgirl13 - digitalgirl13 @kachokach zauważyłam ze plukanie w cieplej wodzie (nie gorącej) w ogóle nie powoduje kluskowacenia :D
Instagram photo by digitalgirl13 - Za dobra godzinke na digitalgirl13 mam nadzieje ze teraz rozwieje wszystkie wątpliwości i problemy :) #glamsponge #glamshop
- Za dobra godzinke na digitalgirl13 mam nadzieje ze teraz rozwieje wszystkie wątpliwości i problemy :) #glamsponge #glamshop
digitalgirl13 digitalgirl13
mywolin - ❀ Ammber ❀ Boże! CZEKAM! BO AKURAT COŚ MI NIE PYKLO :D!
sylwia9411 - sylwia9411 Jeśli złożyłam zamówienie i wykonałam przelew wczoraj wieczorem to kiedy glamsponge będzie do mnie wysłana? :-)
marikus90 - marikus90 Kocham gabeczke! Ubostwiam wrecz! Musze zamowic zapas;) juz teraz stwierdzam zd to moj kosmetyczny hit roku 2014;)
kluusek - Klusek 🐴🎠🐹🐎☕🌞🎼🎵🎮🏇🏂 Zrobilam za pierwszym razem jak Ty na filmikuz wydaje mi sie ze problemem byla przesylka.. bo gabeczka trafila do mnie zgnieciona na maksa.. wiec cos moglo sie odgniesc na stale juz :(
digitalgirl13 - digitalgirl13 @kluusek na stałe nie moze sie zgnieść to tylko gąbka :) poprobuj jeszcze
kobiecy_zakatek - Kobiecy Zakątek Tak mnie korci ta gabeczka że szok :) chyba ulegne mimo ze mam jeszcze prawie nowe hajeczko ebelin i real technique :)
digitalgirl13 - digitalgirl13 @kobiecy_zakatek mam nadzieje ze zostaną w ofercie na dłużej wiec jak Twoja Ci padnie to powinny byc dostępne :)
kobiecy_zakatek - Kobiecy Zakątek @digitalgirl13 juz zamowilam :) Hania ja za granicą jestem, a teraz akurat urlop w Pl wiec taniej wyjdzie zabrać ją ze sobą niż potem płacić wiecej za wysyłkę niż gabeczke :)