digitalgirl13's Instagram Profile

digitalgirl13

@digitalgirl13

Add to circle
Instagram photo by digitalgirl13 - Glam-shop.pl
- Glam-shop.pl
digitalgirl13 digitalgirl13
patrycjachyla - Patrycja Chyła dostawa kurierem od 150 zł? 😐 serio?
czarnula79 - @patrycjachyla darmowa dostawa ;-)
patrycjachyla - Patrycja Chyła ah no chyba ze tak 😀 @boncia32
moni_ka40 - Moni_ka40 Zrób dostawę paczkatem lub pocztą bo przy zamówieniu 1 czy 2 pędzli na próbę nie opłaca się płacić za kuriera.
moni_ka40 - Moni_ka40 PACZKATEM - nowe słowo :-) Paczkomatem miało być :-)
trustnobitchswag - @digitalgirl13 Kochana, mogę liczyć na filmik, lub parę słów o korektorze Naked Skin UD?
karmelove_fit - karmelove_fit Będzie jakies rozdanie?
czernikowska - magda, nie magdalena Hanno piękna, kiedy te nowe pędzle? Sierpień? @digitalgirl13 💙💙💙
Instagram photo by digitalgirl13 - Nie Wiem jak u Was ale u mnie w aucie jak jade sama zawsze jest dobra Impreza :P baaa najlepsza :P pamietacie ten kawalek? To byl wielki hit hmm z 8lat temu? Znalazlam dzis plyte z tego okresu i jest szal ;) poza tym co u Was? U mnie nudy w poczekalni :/
- Nie Wiem jak u Was ale u mnie w aucie jak jade sama zawsze jest dobra Impreza :P baaa najlepsza :P pamietacie ten kawalek? To byl wielki hit hmm z 8lat temu? Znalazlam dzis plyte z tego okresu i jest szal ;) poza tym co u Was? U mnie nudy w poczekalni :/
digitalgirl13 digitalgirl13
tinka2124 - Tina Piątowska Kandzia Nie ładnie! Chwila nie uwagi i bum!!! Zainwestuj w uchwyt na telefon :D
xkasi - Kasia Aa najlepsza!!! 😁😆😙 co to za okularki??? 😎
marcepanowa - 💋 Wsyzst fajnie, tylko to jest naprawde niebezpieczne. Jedne z głupszych smierci to te za kierownica z telefonem komorkowym..
xopgx - 🇵🇱 @xkasi ....... Ray Ban aviatory
canditti - Okulary❤
absolutelymolly - Dlaczego nie mozna komentowac 'nowych' filmow na YT?
jinxi06 - Same me😉
Instagram photo by digitalgirl13 - Efekt syrenki :) #akryl #ombre #nails
- Efekt syrenki :) #akryl #ombre #nails
digitalgirl13 digitalgirl13
domika986 - Dominika Dziewulska Oj wielka szkoda bo są piękne. Dziękuje za odpowiedź:)
j.ustynu - justynu @pacomartinez13 bys sie zdziwil :)
kiesner - Karolina Raas Kiesner @mobil.ju wiem że takie paznokcie robi i też mówiła, że wszyscy idą w syreni pył na lato 😀
Instagram photo by digitalgirl13 - Jutro nagram zbiorowy test #bareminerals ktore dzis kupilam - jestem super ciekawa - Misia oglada zakupy ze mna #zawszerazem #zakupy #mimi #mimikot
- Jutro nagram zbiorowy test #bareminerals ktore dzis kupilam - jestem super ciekawa - Misia oglada zakupy ze mna #zawszerazem #zakupy #mimi #mimikot
digitalgirl13 digitalgirl13
marcepanowa - 💋 Oj do mnie ich podklad nie pasowal zupeeeelnie 😔 a szkoda bo look supernaturalny
themonixon - themonixon Jaka kochana kocinka, jest piekna ;)
absolutelymolly - Do mnie mineraly jakos nie przemawiaja
paulinkars4 - Paulina Nowosielska Ja używałam, niestety nie sprawdzały się na mojej tłustej cerze ale mam nadzieję że tobie przypasują :)
nardash - Używam od lat i bardzo lubię nie tylko te minerały 😊
imbasiaa - Imbasiaa Jestem ciekawa. I czekam z niecierpliwoscia na test :)
siarkaa85 - Kasia , Tuchów ,Tarnów Kochana ja mam pytanko czy uzywalas może podkładu z maybelline Fit Me ? 😁jestem go ciekawa a nie wiem czy do cery mieszanej sie nada @digitalgirl13 Haniu bede wdzieczna za info ;)
Instagram photo by digitalgirl13 - Zarządziłem porzadki :) #glambox2 #glamshop #glambox teraz nic tylko malowanie :)
- Zarządziłem porzadki :) #glambox2 #glamshop #glambox teraz nic tylko malowanie :)
digitalgirl13 digitalgirl13
inryba - Ja czekam na moja i robie to samo :))
a_lozanska - Ania Ja też już przeprowadziłem się do mojej 😁 już ją uwielbiam 😍
maartus3 - Marta @digitalgirl13 Haniu a planujesz może wypuścić jakąś wersję podróżną, mniejszą ? bo zanim się zorientowałam to tych starych małych glamboxów już nie było, a przydało by się coś na najpotrzebniejsze kosmetyki na jakieś krótkie wypady 😉😉😉
black_insidee - @digitalgirl13 kochana czy sa w planach inne wzory ? ala drewniane ? te osobiscie mi sie nie podobaja :(
annaszwoch - @black_insidee warto obejrzeć Hani filmik na YT powiedziała czemu sie nie zdecydowała na drewniane albo inne wzory:)
black_insidee - @annaszwoch dziekuje za informacje :)
joannabloguje - Joanna bloguje - ASIABLOG.PL Haniu! Jak wypada paletka pod wzgledem wagi? Bo te z Inglota sa ciezkie... a chce kupic paletke do kufra... ;) i wiadomo, ze im lzej tym lepiej ;)
martynakoter - Martyna Koter Jeszcze kilka dni i zamawiam :-*
Instagram photo by digitalgirl13 - I zamknieta - nie na logo bo to protyp ;) #glambox #glamshop #glambox2
- I zamknieta - nie na logo bo to protyp ;) #glambox #glamshop #glambox2
digitalgirl13 digitalgirl13
brevkastudio - Brow Artist from Poland Super!!!! Takiej potrzebujemy!!!!!!!!!!
isiaq46 - @boncia32 dokładnie , szkoda :(
justynamaier - Justyna Maier Effekt wow :-) Super
pl.girl - Haniu czy planujesz może w swojej kolekcji pędzle do zdobienia paznokci? :)
talciaaa_ - Natalia Niezgoda Pokazesz zdj nowych paznokci ? Widzialam przeblysk na filmiku i chciala bym je lepiej zobaczyc @digitalgirl13
fitful - Puchi 💋 Proszę o test kuleczek z AVON Ideal Flawless CC, kupiłam jestem zadowolona jednak ciekawa jestem Teojej opini :)
fitful - Puchi 💋 Glam Box super!!!
annaszwoch - Patrzę i myśle sobie czemu tam jest przerwa między cieniami Inglot a to czarny cień 😂😂😂
Instagram photo by digitalgirl13 - #glambox2 #glambox w #glamshop dzis poruszenie I masa pracy Bo juz wieczorem udostepnimy do sprzedazy nowa wersje Glam Boxow :) a tu widzicie jak wiele pomieszcza - 40  okraglych Cieni typu Mac, inglot lub 35 inglotowych prostokatow lub misz masz wg Waszego uznania - na zdjeciu puder z inglota, roz Mac, duZy cien pro z Mac :) wymiary palety 23x15x0,8cm - cena 39zl wieczko transparentne tylko z logo GlamBox :) co myslicie? Ja jestem zadowolona #new #makeup #palette #makeuppalette
- #glambox2 #glambox w #glamshop dzis poruszenie I masa pracy Bo juz wieczorem udostepnimy do sprzedazy nowa wersje Glam Boxow :) a tu widzicie jak wiele pomieszcza - 40 okraglych Cieni typu Mac, inglot lub 35 inglotowych prostokatow lub misz masz wg Waszego uznania - na zdjeciu puder z inglota, roz ...
digitalgirl13 digitalgirl13
czarnula79 - @dressyourfaceblog nie oglądałaś filmiku z rozdaniem na you tube? Tam Hania pokazuje paletę i widać że otwiera się na płasko ;-)
dressyourfaceblog - Beauty blogger from Poland @boncia32 jeszcze nie oglądałam
dressyourfaceblog - Beauty blogger from Poland @boncia32 ale dzięki za info :)
habriv - Marta Stachowiak Mam wiele GlamBrush'y i jeszcze z żadnym nic się nie stało :) Myję zgodnie z zaleceniami. To samo z gąbeczką - jak nówka po miesiącu :) Polecam pielęgnować odpowiednio a wtedy na pewno produkty będą trwałe. Ja trzymam kciuki za ten nowy glambox, bo chociaż sama nie lubię takiej formy to wiem ile pracy i stresu kosztuje wypuszczenie nowego produktu na rynek. Także ode mnie wiele pozytywnej energiiiiii!!!!!
inryba - @habriv No dokładnie. Ja mam pędzle od jakiegos roku moze troche dluzej i myję je tak jak.sie powinno i zadnego uzytkowania na.nich nie widac. O wszystko w jakims stopniu trzeba dbac.
lamaraewa - Lamara @digitalgirl13 Hania szkoda ze nie mozna zalozyc wieczka pod denko.
Instagram photo by digitalgirl13 - Zel-Krem ciekawe jak bedzie trzymal nawilzenie bo nakladanie to czysta przyjemnosc jakbym sie woda kremowala :) juz widze jak wkladam go do lodowki na gorace dni - oby tylko trzymal nawilzenie bo skora zaraz po nalozeniu wyglada ladnie - mialyscie juz? To nowosc...
- Zel-Krem ciekawe jak bedzie trzymal nawilzenie bo nakladanie to czysta przyjemnosc jakbym sie woda kremowala :) juz widze jak wkladam go do lodowki na gorace dni - oby tylko trzymal nawilzenie bo skora zaraz po nalozeniu wyglada ladnie - mialyscie juz? To nowosc...
digitalgirl13 digitalgirl13
nkb_90 - @ilonalulu2306 @iwona_wieckowska @martamcc 25025
monikamichaluk - Monika Michaluk Digitalgirl13 możesz napisać jaki ma skład? Pliss 😇
digitalgirl13 - @monikamichaluk na pewno na sieci znajdziesz albo na stronie avon
hania_i_jej_mama - Paulina Szewczuk @digitalgirl13 niestety skład nigdzie nie jest podany
pawelsss - Paweł Sujecki Skład jest na opakowaniu kartonowym kremu
strawberrymehome - STRAWBERRY Ja wole zwykly krem z tej seri :) wedlug mnie jest super, za żel-krem nie bardzo przepadam :)) pozdrawiam
strawberrymehome - STRAWBERRY Ps.uwielbiam twoje filmiki :) ♥♡♥
venice__queen - nyc chick👑 dla mnie masakra - parabeny i alkohol... (przynajmniej w wersji tej podstawowej kremu) i wcale nie nawilża a raczej wysusza wrażliwa skórę
Instagram photo by digitalgirl13 - #serio ? #mimi #mimikot #wsad #wezmnie #zawszerazem
- #serio ? #mimi #mimikot #wsad #wezmnie #zawszerazem
digitalgirl13 digitalgirl13
mrsannb - Ania Hahaha mimi spodpierduszki 😀
mar.len.a - Koty sa niesamowite!
minimalife1 - Seba I że nie opuszczę cię aż mi nie napełnisz miski -Kot :D
charlotte__pl - Moja mala dzis rozwalila system, bylysmy u rodzicow rano i ona nie wiedziala co ma ze soba zrobic i kazalam jej isc do tatusia i go obudzic. Poszla, wskoczyla na lozko i lapka tate glaslala o dlon :D
czarnula79 - Nono fajna ta nowa biała etola hehe ♡♡♡
paulinaciemna - zrób What's in my bag TAG :D
Instagram photo by digitalgirl13 - #selfie 😁😂
- #selfie
digitalgirl13 digitalgirl13
jank0sia - Dominika ❤ @forever_young_girl_14 no wlasnie ty hejterko :'(
_i_dont_know_14 - Klaudia 👑 @jank0sia mega hejter ze mn :(( xd
jank0sia - Dominika ❤ @forever_young_girl_14 noms :(
_i_dont_know_14 - Klaudia 👑 @jank0sia idziemy jutro na lody do lidla? Xd bo posmakowaly xd
aba_kkk - 💖.K💖💋 @princess_966 hahaha wooooo😂😂😂
princess_966 - Hhhhhh Horror @aba_kkk
fabczix - 😂😂😂😂😂😂
Instagram photo by digitalgirl13 - Wszystko wskazuje na to ze jest to najgorszy zakup ever :( rozświetlająca baza ktora sprawia ze KAŻDY podkład wyglada tragicznie :( #tak #sie #koncza #zakupy #na #spontanie #na #lotnisku #bez #kwc #dior
- Wszystko wskazuje na to ze jest to najgorszy zakup ever :( rozświetlająca baza ktora sprawia ze KAŻDY podkład wyglada tragicznie :( #tak #sie #koncza #zakupy #na #spontanie #na #lotnisku #bez #kwc #dior
digitalgirl13 digitalgirl13
ewapaskuda - Ewelina Masełko Jako baza pod cienie pewnie będzie się dobrze sprawdzać 😁
myszykiszki - Kasia Giruć Miałam kiedyś próbkę tej bazy i dobrze, że nie wzięłam pełnego produktu. Ta baza psuje każdy podkład! Uwidacznia każdy por i niedoskonałość. Do tego świeci się okrutnie 😛
karolina_witkowskaa - Kochana nagrasz filmik ze swoją kolekcja pomadek Mac ?:) ☺️
ponczusio - Pączek Pączusiowy Jest świetny!! Jak każdy kosmetyk Diora :)
dziewczynaroberta - Anna Dworniczak Mozna prosic o zdjecie nowyx paznokci, tzn.tych rozowo-srebrno-bialych z ostatniego filmu? ;)
love_empty_people - Magda Męcik Mam pytanie odnośnie pędzi @digitalgirl13 - czy myślałas może o zrobieniu pędzla-gabki? W styli mini glam sponge w formie pedzla? Coś ala to http://rstyle.me/n/hks4r466w
digitalgirl13 - @love_empty_people nie Bo to jest ekstremalnie nie wygodne :)
Instagram photo by digitalgirl13 - #nowosci #avon #magic #nails #fajne szczegolnie #diamondshatter
- #nowosci #avon #magic #nails #fajne szczegolnie #diamondshatter
digitalgirl13 digitalgirl13
marianeek96 - @love_empty_people przytrzymaj nasączony wacik zmywaczem 30-40 seksund na paznokciu i zmyje się lepiej:)
love_empty_people - Magda Męcik @marianeek96 to i tak nie schodzi tak łatwo ;)
digitalgirl13 - @festiwalmelonow najlepsze:-)
digitalgirl13 - @festiwalmelonow a tusze ^^ kazdy jest mega
usia80 - U mnie lakiery odpadaja, bo żele rządzą do wielu lat ale nad tuszami sie zastanawiam i kremami
cosmqueen - Najlepiej 💗
kejt.kejt - Kasia Kurasz może ja jestem jakiś nieogar, ale białym matowym nie jestem w stanie pomalować paznokci. takich smug, to jeszcze w całej lakierowej karierze nie mialam. DRAMAT! lakier idzie do kosza, dobrze, że nie był drogi.
sandziol - Sandra Prena @kejt.kejt u mnie ten biały mat to tez porażka..
Instagram photo by digitalgirl13 - W poniedzialek kawa Za slaba dla Mumusia #mumu #mumukot #kawa
- W poniedzialek kawa Za slaba dla Mumusia #mumu #mumukot #kawa
digitalgirl13 digitalgirl13
szmaragdowa81 - Monika @oldcherrytown dokładnie
monika.anna.d - Ja dzisiaj wyglądam tak samo. nawet kawa nie pomaga
coffeeholic_dm - DM Języczek 😋😁👍
malgoska2186 - Jaki kochany
knieya - Słodziak 😺😽😸
milapaluch - Kamila Ten język mnie rozwalił haha 😍😂😛
mono_ika - @kazaar85 ja dzis tez tak mam 🙀
kazaar85 - @mono_ika do roboty a nie język na wierzchu i kawka
Instagram photo by digitalgirl13 - #mimi #mimikot miala chyba ciezki dzien :) 😻
- #mimi #mimikot miala chyba ciezki dzien :)
digitalgirl13 digitalgirl13
ilona_ok - Ilona Oj, dzisiejszy dzień jest naprawdę ciężki 😐 cudny kociak 💕
kzakrzewska20 - Kinga Zakrzewska Moje ostatnio same takie sa:(
olivka252 - Olivka Rzeczywiście dzisiejszy dzien lekki nie był 😐
aboutallandnothing - Kasia @zuzanna_barszcz @digitalgirl13 dzisiejszy dzień był wyjątkowo ciężki...
brushesandlashes - Adriana Jak pierwszy raz spojrzałam na zdjęcie myślałam, że to poduszka :D
trybowska.agata - Nie tylko ona ostatnie dni do łatwych nie należą, ale zaraz herbatka i na YouTube może dzieje się tam coś ciekawego ☺
oldcherrytown - Andzia Oldcherrytown @digitalgirl13 kiedy będzie jakiś filmik? Tęsknię za nimi! A kot cudny. :)
Instagram photo by digitalgirl13 - Wiosenna promocja weekendowa trwa - nowe pędzle Kabuki w mini tubach, duże białe tuby, zestawy 6szt i pędzle o15 uzupelnione #glamshop #glambrush #kabuki #glamkabuki
- Wiosenna promocja weekendowa trwa - nowe pędzle Kabuki w mini tubach, duże białe tuby, zestawy 6szt i pędzle o15 uzupelnione #glamshop #glambrush #kabuki #glamkabuki
digitalgirl13 digitalgirl13
dorota.latala - Dorota.Latala A ja kupiłam juz wczoraj, od razu jak kabuki wskoczył ☺️☺️☺️ tralala!
megamyszka - Ewa Walentowicz Haniu. Z utęsknieniem czekam na rekawicę do mycia pędzli. Kiedy były w sprzedaży, nie mogłam jej kupić, a teraz zaglądam, zaglądam i nie ma. Mam nadzieję, że wrócą do stałej oferty. Pozdrawiam.
digitalgirl13 - @megamyszka napisz na sklep@glam-shop.pl
dominikacynowska - Dominika Cynowska @digitalgirl13 hej mam pytanie który podklad jest lepszy (ładniej wygląda i dłużej sie trzyma) mac pro longwear czy studio fix?
patrycja_hoffmann - p.hoffmann@bikor.pl @digitalgirl13 a czy pędzle produkowane sa w Polsce?
also_happy - Ola👌✌ Gdańsk ⚓⛲ Kiedy dostawa glamsponge (tej bardziej miękkiej wersji) ?☺☺
martyna_kapica - Martyna Kapica @digitalgirl13 kiedy będą dostępne znów zestawy pędzli? :)
digitalgirl13 - Po weekendzie :) @martyna_kapica
Instagram photo by digitalgirl13 - #glamshop #glambrush #wielkanoc
- #glamshop #glambrush #wielkanoc
digitalgirl13 digitalgirl13
ultraarts - Joanna K A ja poproszę paczkomat !!! Dziękuję
digitalgirl13 - Dziewczyny nie wykluczamy ze inne opcje dostawy z czasem sie pojawia ale w tej chwili jest kurier ze względu na liczne prośby klientów nie zadowolonych z usług poczty polskiej - wybraliśmy najtańsza proponowana nam usługę kurierska
marlenka_k - Marlena Kuźmicka💋 To póki co radzę zebrać się z koleżankami i złożyć wieksze zamówienie a koszt kuriera podzielić ... i wszystkie HAPPY😉
madeleine_c26 - Ja ostatnia przesyłkę odebrałam we czwartek i SUPER :-)) szybko do rak własnych na tel a z poczta to rożnie bywało fakt
madeleine_c26 - Jakby któraś chciała cis do krk to chętnie sie złoże na kuriera dostałam kolejna transzę pędził i kocham t13 i inne tez :-)))
theaglome - A ja czekam na palety :-)
moniqame - MM Ja nie narzekam na pocztę, dużo zamawiam przez internet i jak jest możliwość przez pocztę (w 90% zawsze jest) to wybieram tą opcję nigdy mi się nie zdarzyły problemy z tego tytułu, a za to z kurierem miałam przygodę niezbyt miłą, fajnie by było gdyby Haniu wróciła u ciebie ta opcja, zawsze to taniej, a będzie wybór, pewnie więcej zamówień bo cena przesyłki nie będzie odstraszać, a kto nie ma zaufania do PP to zamówi kurierem ☺ pozdrawiam serdecznie
kobiecy_zakatek - Kobiecy Zakątek Hania kiedy nowy filmik? tęsknimy za Toba :*