Open menu
Switch to grid Switch to list Go back
Photos and video with hashtag #iremembersg

#iremembersg

  • 0 Photos
Instagram photo by iremembersg - Anyone remembers the Pelikan eraser? Tough as nails, it tore many holes in our jotter books when we attempted to use it! Thanks Nor Dianah Moenir for the photo. #sgmemory #archivingsg
- Anyone remembers the Pelikan eraser? Tough as nails, it tore many holes in our jotter books when we attempted to use it! Thanks Nor Dianah Moenir for the photo. #sgmemory #archivingsg
iremembersg iremembersg
auddie - Auddie Worst eraser ever! Or maybe the best. Erased the paper too!
eyeohk - Elaine I think it was great...it saved the work of students who couldn't afford to buy correction fluid in those days! 👍👍
siewgin - Jasmine Hi!May l known how to share in instram
siewgin - Jasmine Hope to hear from u soon
siewgin - Jasmine How to share photo on instram.thx
iremembersg - irememberSG Singapore Memory Project Hi @siewgin. You may tag to us #iremembersg #sgmemory #archivingsg Thanks 
Instagram photo by abyad - I used to play at the dragon playground!  One of the oldest playground that is still standing in Singapore. The buildings around it has been demolished.
- I used to play at the dragon playground! One of the oldest playground that is still standing in Singapore. The buildings around it has been demolished.
abyad abyad
abyad - Adriana NR #playground #photooftheday #ig_cameras_united #image_gram #yesterday #weekly_feature #waycoolshots #singapore #splendid_shotz #hot_shotz #memories #vintage #colour_stars
abyad - Adriana NR #exploresingapore #IGersSingapore #sgmemory #sgstory
sarak1313 - Sara 👍👍👍
abyad - Adriana NR @sarak1313 thanks😃
bruceeee - ✨🅿🅰⛎🚹✨📷✨ How cool and nice to imagine that you used to play here! 👏👏👏👋✨😎✨
abyad - Adriana NR @bruceeee yeah!! Super cool! Nowadays ground of the playground here are all rubber padded... No more sand...
Instagram photo by nnantasy - The dog and its neighbourhood
- The dog and its neighbourhood
nnantasy nnantasy
nnantasy - nnantasy #iremembersg #exploresingapore #singapore #sgmemory #instasg #onlyinsg #sgig #sgstory #sg50 #IGersSingapore #igs_asia #bordercollies #dogs
Instagram photo by mehmeh_kel - So old school! #oldschool #toy #fun #bubble #childhood #1980s #kids
- So old school! #oldschool #toy #fun #bubble #childhood #1980s #kids
mehmeh_kel mehmeh_kel
alvinf0o - alvinf0o OMG.. 5 years old.. there's a child in you! hehe.. 😂
mehmeh_kel - Kelly-faith @alvinf0o hahaha!!! I was being a lil meanie to my friend's boy. He was a lil shock when I told him to wait, but I gave him e bubble after I was done with the picture. Lol...
alvinf0o - alvinf0o hehe.. the "take photo first" syndrome.. :P
mehmeh_kel - Kelly-faith @alvinf0o yes yes! Except this time is not food. It's been awhile since I ate beautifully decorated food. :(
alvinf0o - alvinf0o eh.. not jus nice ones? must be beautifully decorated? hehe..
mehmeh_kel - Kelly-faith Both! Been eating just the rubbish fast food or nibbles here and there. Oh dear, come to think of it. The type of food I've been eating. 😩
alvinf0o - alvinf0o hahaha.. same here.. need to cut down on junk food.. and Chinese new year coming also.. 😨
lapiskamay - Lester Glenn Tabada "1980s" oh you're old haha. Joke! We also have those in the 90's!