Photos and video with hashtag #instadog

#instadog

  • 33.5M Photos
Instagram photo by saori_chocotaおはようございます🌞 昨日はちょこ太はお風呂に入りました🛁🚿 お風呂後にお肉ちゃん🍖🍖あげようと思ってたけど、いちごを買って帰ってきてくれたので、3人でいちごを食べました🍓🍓 スイーツキングいちごより、わたしはやっぱりあまおうが好き❤️❤️ ✳︎ #スイーツキング とっても甘くて酸味はほとんどない #あまおう 甘みと酸味のバランスがいい #ちょこ太 はどっちが好きだったのかな❓ ✳︎ #dachshund #miniaturedachshund #dog #dogs #petstagram #doglife #doglove #dogoftheday #ilovedog #instadog #animodog #7pets_1day #doglads #ちょこ太 #犬 #ミニチュアダックス #ダックスフンド #ダックス #わんこ #老犬 #犬のいる生活 #千羽鶴隊 #がんばってるみんなに元気玉 #ig の出会いに感謝

This product uses the Instagram API but is not endorsed or certified by Instagram. All Instagram™ logos and trademarks displayed on this application are property of Instagram.