Photos and video with hashtag #kurmaais

#kurmaais

  • 3 Photos
  • Small
  • Medium
  • Large
- KURMA AIS. Sebelum beli kurma ni, suami asyik cakap "Saya datang sini ada satu benda saya hajat sangat nak cari. Kurma ais" Maklumlah orang kali kedua datang kan. Dan dia asyik ulang benda yang sama berkali-kali. Sampai saya tertanya-tanya sedap sangat ke kurma ais tu? Sampai kat pasar kurma di Madinah, ini benda pertama yang dicari. Bila saya rasa, emmm yummy..memang sedap.. Kurma yang di frozen kan. Seronok tengok jemaah dari berbagai pakej dan negara berebut-rebut nak beli kurma ais ni. Penjualnya hanya satu. Orang pula datang tak putus-putus memenuhi gerai. Ramai penggemar frozen dates ni rupanya. Ingatkan suami saya sorang je ;) #UmrahEcahabu2015 #FrozenDates #KurmaAis
- KURMA AIS. Sebelum beli kurma ni, suami asyik cakap "Saya datang sini ada satu benda saya hajat sangat nak cari. Kurma ais" Maklumlah orang kali kedua datang kan. Dan dia asyik ulang benda yang sama berkali-kali. Sampai saya tertanya-tanya sedap sangat ke kurma ais tu? Sampai kat pasar kurma di Madinah, ini benda pertama yang dicari. Bila saya rasa, emmm yummy..memang sedap.. Kurma yang di frozen kan. Seronok tengok jemaah dari berbagai pakej dan negara berebut-rebut nak beli kurma ais ni. Penjualnya hanya satu. Orang pula datang tak putus-putus memenuhi gerai. Ramai penggemar frozen dates ni rupanya. Ingatkan suami saya sorang je ;) #UmrahEcahabu2015 #FrozenDates #KurmaAis
- KURMA AIS. Sebelum beli kurma ni, suami asyik cakap "Saya datang sini ada satu benda saya hajat sangat nak cari. Kurma ais" Maklumlah orang kali kedua datang kan. Dan dia asyik ulang benda yang sama berkali-kali. Sampai saya tertanya-tanya sedap sangat ke kurma ais tu? Sampai kat pasar kurma di Madinah, ini benda pertama yang dicari. Bila saya rasa, emmm yummy..memang sedap.. Kurma yang di frozen kan. Seronok tengok jemaah dari berbagai pakej dan negara berebut-rebut nak beli kurma ais ni. Penjualnya hanya satu. Orang pula datang tak putus-putus memenuhi gerai. Ramai penggemar frozen dates ni rupanya. Ingatkan suami saya sorang je ;) #UmrahEcahabu2015 #FrozenDates #KurmaAis

This product uses the Instagram API but is not endorsed or certified by Instagram. All Instagramâ„¢ logos and trademarks displayed on this application are property of Instagram.