Photos and video with hashtag #fateharraziqabufida

#fateharraziqabufida

  • 20 Photos
  • Small
  • Medium
  • Large
- Johor ---> Ipoh. Ummi dan anak-anak naik kapal terbang buat pertama kalinya. Jakun jugaklah. Haha. Masa kat atas sibuk dok tengok eh eh mana kereta tak nampak pun? Awat jalan raya nampak kosong? πŸ˜†πŸ˜† Lepas tu dah masuk ruang udara Ipoh sibuk pula mencari mana medan gopeng? Pasti hebat dapat lihat dari atas. Haha. Bini siapalah ini memalukan saja. Alhamdulillah #DaniahAbuFida sangat behave. Nangis sekejap je sebab tak tahan sejuk. Selimut dengan sweater Abah terus tidoq lena. #FatehArraziqAbuFida je tak reti nak duduk diam.
- Johor ---> Ipoh. Ummi dan anak-anak naik kapal terbang buat pertama kalinya. Jakun jugaklah. Haha. Masa kat atas sibuk dok tengok eh eh mana kereta tak nampak pun? Awat jalan raya nampak kosong? πŸ˜†πŸ˜† Lepas tu dah masuk ruang udara Ipoh sibuk pula mencari mana medan gopeng? Pasti hebat dapat lihat dari atas. Haha. Bini siapalah ini memalukan saja. Alhamdulillah #DaniahAbuFida sangat behave. Nangis sekejap je sebab tak tahan sejuk. Selimut dengan sweater Abah terus tidoq lena. #FatehArraziqAbuFida je tak reti nak duduk diam.
- Johor ---> Ipoh. Ummi dan anak-anak naik kapal terbang buat pertama kalinya. Jakun jugaklah. Haha. Masa kat atas sibuk dok tengok eh eh mana kereta tak nampak pun? Awat jalan raya nampak kosong? πŸ˜†πŸ˜† Lepas tu dah masuk ruang udara Ipoh sibuk pula mencari mana medan gopeng? Pasti hebat dapat lihat dari atas. Haha. Bini siapalah ini memalukan saja. Alhamdulillah #DaniahAbuFida sangat behave. Nangis sekejap je sebab tak tahan sejuk. Selimut dengan sweater Abah terus tidoq lena. #FatehArraziqAbuFida je tak reti nak duduk diam.

This product uses the Instagram API but is not endorsed or certified by Instagram. All Instagramβ„’ logos and trademarks displayed on this application are property of Instagram.